حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پلتفرم متاورس متا در انگلیس راه اندازی شد:
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
شناسه : 702
بازدید 603
14
پلتفرم متاورس متا در انگلیس راه اندازی شد:

دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Quest ۲ در انگلیس بالاخره از امروز به Horizon Worlds دسترسی خواهند داشت. به‌روزرسانی این هدست که این هفته ارائه می‌شود، ارتباط اجتماعی در VR را برای همه آسان‌تر می‌کند.Horizon Worlds پلتفرم متاورس در حال رشد شرکت متا است و کاربران Quest ۲ در انگلیس (که بالای ۱۸ سال سن […]

ارسال توسط :
پ
پ

دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Quest ۲ در انگلیس بالاخره از امروز به Horizon Worlds دسترسی خواهند داشت. به‌روزرسانی این هدست که این هفته ارائه می‌شود، ارتباط اجتماعی در VR را برای همه آسان‌تر می‌کند.Horizon Worlds پلتفرم متاورس در حال رشد شرکت متا است و کاربران Quest ۲ در انگلیس (که بالای ۱۸ سال سن دارند) هم اکنون می‌توانند به صورت رایگان آن را دانلود کرده و وارد آن شوند. آن‌ها به کاربرانی خواهند پیوست که از قبل به این سرویس در ایالات متحده و کانادا دسترسی دارند.

به جای اینکه پشت میز خود بنشینید، شما و افرادی که با آن‌ها چت می‌کنید می‌توانید به هر مکانی که می‌خواهید منتقل شوید یا حتی می‌توانید آن را خودتان بسازید.

شما حتی می‌توانید با دوستان خود همکاری کنید و از دارایی‌ها و اشیاء ایجاد شده توسط بقیه استفاده کنید تا کمی امکانات به فضای VR خود اضافه کنید.

این به‌روزرسانی در انگلیس اولین گسترش بزرگ برای Horizon Worlds از زمان راه‌اندازی آن است. متا امیدوار است که ورود بازیکنان جدید به پلتفرم متاورس به آن کمک کند تا به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد، اما باید منتظر باشیم و ببینیم که بازیکنان این کشور چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.