حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
کشورها به فکر بهبود قوانین رمزارزها
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
شناسه : 1685
بازدید 432
13
کشورها به فکر بهبود قوانین رمزارزها

کره جنوبی تلاش ها را برای قانونگذاری متاورس تشدید می کند کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند دستورالعمل های تبلیغات کریپتویی را تشدید می کند رشد شغلی ایالات متحده در ماه گذشته کند شد ارزش بازار رمزارزها هنوز به ۱ تریلیون دلار نرسیده، از این رو زمستان کریپتو همچنان ادامه داردگزارش های اخیر نشان می […]

ارسال توسط :
پ
پ

کره جنوبی تلاش ها را برای قانونگذاری متاورس تشدید می کند کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند دستورالعمل های تبلیغات کریپتویی را تشدید می کند رشد شغلی ایالات متحده در ماه گذشته کند شد ارزش بازار رمزارزها هنوز به ۱ تریلیون دلار نرسیده، از این رو زمستان کریپتو همچنان ادامه داردگزارش های اخیر نشان می دهد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل در حال کار بر روی تعریف مجدد دارایی های مجازی است زیرا قصد دارد نقش خود را در قانونگذاری آنها تغییر دهد.از

سال ۲۰۱۵، قانونگذاران برزیلی سخت کار کرده اند تا یک چارچوب نظارتی بر ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. در آوریل امسال، مجلس سنای برزیل لایحه نهایی را تصویب کرد که پس از چند بازنگری از سمت کنگره، با امضای رئیس جمهور به قانون تبدیل خواهد شد.

با این حال، طبق گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این لایحه توکن ها را به عنوان اوراق بهادار یا دارایی های دیجیتال در نظر نمی گیرد. به این ترتیب، توکن ها تحت مقررات سازمان دیده بان قرار نمی گیرند. یکی از نمایندگان SEC برزیل اخیراً اظهار نظر کرده است:

لایحه مذکور نیاز به بهبودهای خاصی دارد، از جمله تعریف دارایی‌های مجازی، الزامات مجوز قبلی، و تأیید ترکیب‌های تجاری در نقش‌های اضافی با کمیسیون تجارت فدرال برزیل.

کره جنوبی تلاش ها را برای قانونگذاری متاورس تشدید می کند

بر اساس برخی گزارش‌های منتشر شده در ۱ سپتامبر، یکی از اعضای مجلس ملی کره جنوبی، هیو یون آه، برای حمایت از وب ۳، تصویب ارتقای صنعت متاورس را پیشنهاد کرد.

کره جنوبی در توسعه متاورس کاملاً فعال بوده است. در واقع، آنها نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار برای توسعه متاورس بومی سرمایه گذاری کردند. در لایحه جدید پیشنهادی، کمیته بررسی سیاست متاورس وظیفه بررسی سیاست‌های ترویج توسعه متاورس در کره جنوبی را بر عهده خواهد داشت. این لایحه همچنین مشوق هایی را برای شرکت هایی که به استفاده از متاورس روی می آورند نشان می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.