حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
بالاترین سطح تورم در اتحادیه اروپا؛ بیت کوین همچنان در حال نوسان محدود است
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
شناسه : 1503
بازدید 582
14
بالاترین سطح تورم در اتحادیه اروپا؛ بیت کوین همچنان در حال نوسان محدود است

شگفتی‌های تورم هم‌چنان ادامه دارد، در حالیکه بالاترین سطح تورم در اتحادیه اروپا رقم خورده است، بانک مرکزی اروپا تورم بیشتر در آینده را رد نکرده است. به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین در حال حاضر از ۲۳,۵۰۰ دلار عبور کرده است و سطح قیمت ۲۳,۰۰۰ دلار را به عنوان سطح حمایتی حفظ […]

ارسال توسط :
پ
پ

شگفتی‌های تورم هم‌چنان ادامه دارد، در حالیکه بالاترین سطح تورم در اتحادیه اروپا رقم خورده است، بانک مرکزی اروپا تورم بیشتر در آینده را رد نکرده است.

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین در حال حاضر از ۲۳,۵۰۰ دلار عبور کرده است و سطح قیمت ۲۳,۰۰۰ دلار را به عنوان سطح حمایتی حفظ کرده است.

نگرانی‌ها در خصوص کاهش قیمت بیشتر دارایی‌های پرریسک در هفته گذشته گسترش یافته است، تا آنجا که بیت کوین و اتر نتوانسته‌اند از سطوح مقاومتی بلندمدت خود عبور کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.