حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
رئیس شورای شهر فردیس: ظرفیت انتقال نتایج رویداد متاورس البرز را به دیگر شهرها داریم
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
شناسه : 1831
بازدید 265
8

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این ظرفیت وجود دارد که نتایج اولین رویداد متاورس البرز به سایر شهرستان‌های استان و حتی سایر شهرهای کشور انتقال داده شود. محسن امانی بعد از ظهر پنشجنبه در اختتامیه رویداد متاورس که در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در طول بیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این ظرفیت وجود دارد که نتایج اولین رویداد متاورس البرز به سایر شهرستان‌های استان و حتی سایر شهرهای کشور انتقال داده شود.

محسن امانی بعد از ظهر پنشجنبه در اختتامیه رویداد متاورس که در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در طول بیش از چهاردهه فعالیت همیشه به دنبال طرح‌های نوآورانه، خلاقیت محور و اثرگذار بوده و در این حوزه به نوعی به صورت خط شکن عمل کرده، اظهار کرد: در برگزاری این رویداد هم جهاد دانشگاهی البرز گام اول را برداشته و امیدواریم سایر مراکز علمی استان بتوانند این مسیر را ادامه و توسعه دهند.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در برگزاری جشنواره امیرکبیر هم پیشرو بوده، ابراز کرد: با برگزاری این جشنواره، نگاه وزارت علوم بر پایان نامه‌هایی که کارفرما محور هستند و می‌توانند گره‌ی از مشکلات جامعه بردارند معطوف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این ظرفیت وجود دارد که نتایج اولین رویداد متاورس البرز به سایر شهرستانهای استان و حتی سایر شهرهای کشور انتقال داده شود.

این مسئول اضافه کرد: اهداف اصلی چنین رویدادهایی معرفی فناوری‌های برتر، شناسایی نیروهای انسانی متخصص و شناخت بهتر جامعه هدف است.

امانی توضیح داد: بدون شک ادارات و سازمانهای استان می‌توانند از نتایج و خروجی چنین رویدادهایی در پیشبرد اهداف سازمانی خود استفاده کنند.

رئیس شورای شهر فردیس تاکید کرد: بدون شک چنین فضاهایی قوانین و سازکاروهایی دارند که ممکن است با نگرش ما همسو نباشد به همین دلیل باید برای بومی سازی این فضاها در کشور تلاش کنیم تا بتوانیم به نتایج مد نظر در این حوزه دست پیدا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.