حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
ضرورت توجه به اقتصاد دیجیتال برای حمایت از تولید دانش بنیان
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
شناسه : 1818
بازدید 322
8

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران توجه به اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولید دانش بنیان را برای رشد اقتصادی در استان لازم دانست. امید محبی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا به مسئله جمعیت و جوانی توجه داشته باشند، افزود: در قانون حمایت از خانواده و […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران توجه به اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولید دانش بنیان را برای رشد اقتصادی در استان لازم دانست.

امید محبی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا به مسئله جمعیت و جوانی توجه داشته باشند، افزود: در قانون حمایت از خانواده و جمعیت نیز دستورالعمل‌های لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وجود آسیب طلاق در جامعه خواستار آموزش به کارکنان و افراد جامعه برای پیشگیری از آسیب‌ها شد و گفت: برنامه در این حوزه امری مهم است.

وی با اشاره به ابلاغ ساعت کاری جدید ادارات، افزود: ساعت کاری ادارات استان از ۱۵ خردادماه برای مدیریت مصرف برق تغییر می‌کند و ساعت کاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به هدف‌گذاری رشد اقتصادی هشت درصدی، توجه به بهره وری و سرمایه گذاری را در این زمینه لازم دانست و گفت: اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولید دانش بنیان باید مورد توجه قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.