حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
گام بزرگ آبی‌ها برای تحول در درآمدزایی/ از تور گردشگری و بانک مجازی تا ارز دیجیتال استقلال
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
شناسه : 1815
بازدید 328
11

مدیر حوزه دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این باشگاه ارائه کرد. محمد سررشته داری در خصوص اقدامات باشگاه استقلال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، اظهار داشت: افتخار این را دارم که به عنوان اولین مدیر دیجیتال مارکتینگ فوتبال ایران در این باشگاه بزرگ فعالیت می‌کنم. عرصه جدیدی است که […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر حوزه دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این باشگاه ارائه کرد.

محمد سررشته داری در خصوص اقدامات باشگاه استقلال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، اظهار داشت: افتخار این را دارم که به عنوان اولین مدیر دیجیتال مارکتینگ فوتبال ایران در این باشگاه بزرگ فعالیت می‌کنم. عرصه جدیدی است که منجر به درآمدزایی در فضای مجازی می‌شود. در تمام دنیا هم روی این حوزه کار می‌کنند و هر روز هم پول بیشتری در می‌آورند.

تهاتر برای کاهش هزینه ناهار

وی افزود: اولین اقدامی که داشتم موضوع ناهارها بود که حتی وزیر ورزش هم درموردش صحبت کرد. در آن مقطع هزینه این مورد روزی حدود ۲۵ میلیون تومان می‌شد. اولین کاری که کردم در بخش تبلیغات باشگاه با یک رستوران تهاتر کردیم و این مبلغ را به روزی ۸ میلیون تومان رساندیم. یعنی از این تبلیغات حدود ۱۷ میلیون برای هرروز به سود باشگاه شد.

۱۰ تفاهم نامه با تاکسی اینترنتی

مدیر حوزه دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال گفت: بعد از آن ۱۰ تفاهم نامه با شرکت اسنپ بستیم که ۲ مورد منجر به عقد قرارداد شد. بقیه موارد هم یک به یک در حال انجام است. یک مورد را ۳-۲ هفته پیش کمپین داشتیم و درآمدزایی حاصل شد که موظفم به سرپرست باشگاه گزارشش را ارائه کنم. ۹ مورد دیگر هم آماده اجرا است. یک تبادل تبلیغات داریم که هم هوادار می‌تواند تخفیف بگیرد، هم منافعی برای باشگاه و شرکت مذکور خواهد داشت.

تور گردشگری، فروشگاه اینترنتی و بانک مجازی در سوپر اَپِ استقلال

وی تصریح کرد: مهم‌تر از این موارد اپلیکیشن جامع باشگاه استقلال است که هفته گذشته کارش تمام شد. تمام بخش‌ها را با شرکت‌های بین المللی مختلف صحبت کردم و امور مربوط به آن‌ها تمام شده است. مثلا در حوزه متاورس، ۸۰ آواتار همین الان آماده داریم. مالکیت عکس‌ها و فیلم‌ها در حوزه فضای مجازی است که از آن حتی میلیون دلاری درآمدزایی می‌کنند و این مورد را هم آماده کردیم. در سوپر اَپ، پخش آنلاین مسابقات استقلال را داشتیم که ترافیکش حداقل می‌تواند ماهی یکی دو میلیارد به باشگاه پول برساند.

سررشته داری گفت: تور گردشگری و فروشگاهی مانند دی‌جی‌کالا برای استقلال، کارت هواداری و حتی بانک مجازی هم تعریف شده است. شارژ تلفن همراه و پرداخت قبض که گردش ۲ هزار میلیاردی در کشور دارد نیز در این اپلیکیشن تعریف شده است. همچنین مواردی مانند اخبار و اینفلوئنسرمارکتینگ را نیز در خود دارد. در مجموع، مباحثی که من در برنامه درآمدزایی ارائه دادم می‌تواند در هر ماه حتی ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه سود برساند. این می‌تواند یک تحول خیلی بزرگ را در فوتبال ایران رقم بزند. فکر می‌کنم باشگاه‌های دیگر هم به زودی به این سمت می‌روند تا از توسعه فضای مجازی درآمدزایی بزرگی داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.