حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
ورود صرافی آمریکایی FTX به کانادا
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
شناسه : 767
بازدید 424
14
ورود صرافی آمریکایی FTX به کانادا

صرافی FTX که به لحاظ حجم معاملات در رتبه دوم میان تمام صرافی ها قرار دارد، پلتفرم معاملاتی کانادایی Bitvo را خریداری کرد. طبق اعلام رسمی FTX خرید و به کارگیری این زیرمجموعه جدید ظرف سه ماه سوم ۲۰۲۲ تکمیل خواهد شد. احتمالا علت خرید این پلتفرم آن است که Bitvo تحت قوانین اوراق بهادار […]

ارسال توسط :
پ
پ

صرافی FTX که به لحاظ حجم معاملات در رتبه دوم میان تمام صرافی ها قرار دارد، پلتفرم معاملاتی کانادایی Bitvo را خریداری کرد. طبق اعلام رسمی FTX خرید و به کارگیری این زیرمجموعه جدید ظرف سه ماه سوم ۲۰۲۲ تکمیل خواهد شد. احتمالا علت خرید این پلتفرم آن است که Bitvo تحت قوانین اوراق بهادار کانادا در تمامی ایالات این کشور ثبت شده و با ادغام با صرافی بزرگ FTX سبب می شود که این صرافی واجد شرایط ارائه خدمات رمز ارز در کانادا شود.

این توسعه برای صرافی FTX در حالی رخ داده است که بازار رمز ارز ها در حال اصلاح عمیقی است که به ضرر بسیاری از فعالین تمام شده است. با این وجود اقدام FTX یک گام مثبت جهت پیشبرد برنامه های دومین صرافی بزرگ دنیا تلقی می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.