حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
همراهان transaction در متاورس
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۸
شناسه : 1219
بازدید 546
15
همراهان transaction در متاورس

مرکز فابا با همکاری شرکاء فنی و تجاری خود در این بستر خدمات زیر را به اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارائه می کند. به گزارش ایراناکونومیست-نمایشگاه های transaction استانبول و تهران و  Kish Fintex به همراه انواع خدمات B2B، B2G و B2C برای توسعه کسب و کارهای اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت […]

ارسال توسط :
پ
پ

مرکز فابا با همکاری شرکاء فنی و تجاری خود در این بستر خدمات زیر را به اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارائه می کند. به گزارش ایراناکونومیست-نمایشگاه های transaction استانبول و تهران و  Kish Fintex به همراه انواع خدمات B2B، B2G و B2C برای توسعه کسب و کارهای اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، امسال همزمان در بستر متاورس نیز برگزار می شود.

به گزارش فابانیوز، همراهان رویدادهای نمایشگاهی transaction برای اولین بار در زیست بوم فناوری های نوین مالی با ورود به دنیای وب ۳، تجربه ای متفاوت در بستر فناوری های روز دنیا را شاهد خواهند بود.

مرکز فابا با همکاری شرکاء فنی و تجاری خود در این بستر خدمات زیر را به اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارائه می کند.

برگزاری نمایشگاه مجازی در متاورس، ایجاد دفتر مجازی در متاورس،  ایجاد و مدیریت بستر آموزشی، ایجاد و مدیریت بستر برگزاری همایش، ثبت NFT هویت بصری برند، برندینگ و مارکتینگ درمتاورس، ایجاد و پیاده سازی مدل فرانچایز در متاورس و ایجاد و توسعه شبکه نمایندگان در متاورس، از جمله این خدمات است.

همچنین بزودی جزییات بیشتر در خصوص نحوه حضور، نحوه استفاده و چگونگی بهره مندی از این خدمات، از سوی  ستاد برگزاری نمایشگاه های transaction  استانبول و تهران و Kish Fintex اطلاع رسانی می شود.

شایان ذکر است، نمایشگاه تراکنش ترکیه ۲۱ و ۲۲ مهرماه در ساحل ینی کاپی استانبول، نمایشگاه تراکنش ایران ۱۵ و ۱۶ آذرماه در تهران و رویدا نوآورانه Kish Fintex در تاریخ ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این رویدادها می توانند با مرکز فابا تماس بگیرند.

تلفن تماس۴۳۳۴۷داخلی ۳۰۵ و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹۰

لینک سایت نمایشگاه تراکنش استانبول

لینک سایت فابا نیوز

fabanews.com

لینک سایت مرکز فابا

fabacenter.com

لینک سایت نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

Instagram.com/fabacenter

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.