حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
هاردفورک واسیل کاردانو در شبکه آزمایشی اجرا شد
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
شناسه : 898
بازدید 575
11
هاردفورک واسیل کاردانو در شبکه آزمایشی اجرا شد

روز گذشته هارد فورک واسیل کاردانو در شبکه آزمایشی با موفقیت اجرا شد. در حال حاضر توسعه‌دهندگان پروژه، اپراتورهای استخر استیکینگ (SPO) و صرافی‌ها می‌توانند در شبکه آزمایشی مستقر شوند تا در مورد هاردفورک واسیل در شبکه اصلی که قرار است ۴ هفته دیگر انجام شود بررسی‌های خود را انجام دهند. به نقل از کوین […]

ارسال توسط :
پ
پ

روز گذشته هارد فورک واسیل کاردانو در شبکه آزمایشی با موفقیت اجرا شد. در حال حاضر توسعه‌دهندگان پروژه، اپراتورهای استخر استیکینگ (SPO) و صرافی‌ها می‌توانند در شبکه آزمایشی مستقر شوند تا در مورد هاردفورک واسیل در شبکه اصلی که قرار است ۴ هفته دیگر انجام شود بررسی‌های خود را انجام دهند.

به نقل از کوین تلگراف، هارد فورک واسیل (Vasil) سرعت تولید بلاک‌های جدید را افزایش خواهد داد و مقیاس‌پذیری بیشتری برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) در کاردانو به ارمغان می‌آورد. اینپوت اوتپوت (Input Output)، تیم توسعه‌دهنده شبکه کاردانو، در توییتی در ۳ جولای (۱۲ تیر) نوشت توسعه‌دهندگان علاوه بر ارتقای عملکرد، از اسکریپت پیشرفته‌تر و هزینه‌های پایین‌تر سود خواهند برد.

فورک کردن چیست؟‌ همه چیز درباره هاردفورک و سافت فورک

واسیل همچنین امکان همکاری بین زنجیره‌های جانبی Cardano را فراهم می‌کند. قابلیت همکاری یکی از اصلی‌ترین هدف‌هایی است که توسعه‌دهندگان در باشو (Basho)، فاز فعلی توسعه بلاک چین، دنبال می‌کنند. Basho چهارمین مرحله توسعه برای کاردانو است که بر مقیاس‌پذیری تمرکز دارد و با فاز Voltaire که تمرکز آن حاکمیت است هماهنگ خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.