حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
متخصصان جوان متولی پیشرفت اقتصاد دیجیتال هستند
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
شناسه : 731
بازدید 559
15
متخصصان جوان متولی پیشرفت اقتصاد دیجیتال هستند

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: متخصصان جوان متولی اصلی پیشرفت اقتصاد دیجیتال هستند و دولت پشتیبان آن‌ها است. محسن افشارچی شامگاه امروز (۲۵ خردادماه) در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی استان که با حضور معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به هدف کلان مدیریت استان زنجان، […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: متخصصان جوان متولی اصلی پیشرفت اقتصاد دیجیتال هستند و دولت پشتیبان آن‌ها است.

محسن افشارچی شامگاه امروز (۲۵ خردادماه) در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی استان که با حضور معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به هدف کلان مدیریت استان زنجان، بیان کرد: هدف کلان مدیریت استان زنجان این است که سهم اقتصاد دیجیتال را از کل تولید ناخالص کشور ارتقا بخشد.

وی با اشاره به جامعه هدف این حوزه، اظهار کرد: در این حوزه دو جامعه هدف وجود دارد که اول خود ما مسئولان به عنوان متولی دولتی هستیم که باید برای تکمیل زیرساخت‌ها گام برداریم.

این مسئول با اشاره به زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه اقتصاد دیجیتال، تصریح کرد: یک بخش از زیرساخت‌ها فراهم شده است و تنها نیاز به سرمایه‌گذار دارد تا به مرحله اجرا برسد و بخش دیگر، زیرساخت‌های نرم‌افزاری است که به متخصصان در حوزه نرم‌افزار نیاز دارد.

افشارچی با اشاره به بودجه اختصاص یافته برای توسعه اقتصاد دیجیتال، گفت: نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان برای توسعه این حوزه اختصاص دادیم که در این راه از بخش خصوصی نیز کمک خواهیم گرفت.

وی ضمن اشاره به نرم‌افزار پنجره واحد مدیریت زمین، بیان کرد: در حوزه نرم‌افزاری چند کار مهم باید انجام شود. اول نرم‌افزار پنجره واحد مدیریت زمین است که باید در استان زنجان شروع به کار کند و موضوع دوم نرم‌افزار SDI که در حال حاضر ۱۲ لایه از ۲۹ لایه اطلاعاتی مورد نیاز برای این نرم‌افزار در دسترس است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه نرم‌افزار «زنجان من» نیز در حال طراحی است، یادآور شد: در کنار این دو نرم‌افزار، طرحی تحت عنوان «زنجان من» د رحال پیگیری و برنامه‌ریزی برای استان زنجان است که به توسعه این استان بسیار کمک خواهد کرد.

افشارچی همچنین در این جلسه در خصوص گزارش‌های مربوط به توسعه اقتصاد دیجیتال در استان زنجان، خاطرنشان کرد: استانداری زنجان و همه عوامل آن از برنامه‌های توسعه و پیشرفت ارتباطات و اقتصاد دیجیتال استان حمایت می‌کند و امیدواریم سفر هیئت دولت به استان زنجان سبب پیشرفت‌های زیادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.