حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
متاورس؛ فناوری که مثل سلاح هسته‌ای عمل می‌کند!
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
شناسه : 918
بازدید 588
12
متاورس؛ فناوری که مثل سلاح هسته‌ای عمل می‌کند!

به گفته یکی از متخصصان فضای دیجیتال، متاورس می‌تواند خطرناک‌ترین فناوری از زمان اختراع سلاح‌های هسته‌ای باشد. مدیر Uthervers (یک پلتفرم مجازی برای رویدادها، جلسات و سمینارها) هشدار داد متاورس می‌تواند خطرناک‌ترین فناوری از زمان اختراع سلاح‌های هسته‌ای باشد.به گزارش سایت journaltime، او معتقد است، مارک زاکربرگ با ساخت متاورس می‌تواند تمام کاربران حاضر در […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گفته یکی از متخصصان فضای دیجیتال، متاورس می‌تواند خطرناک‌ترین فناوری از زمان اختراع سلاح‌های هسته‌ای باشد. مدیر Uthervers (یک پلتفرم مجازی برای رویدادها، جلسات و سمینارها) هشدار داد متاورس می‌تواند خطرناک‌ترین فناوری از زمان اختراع سلاح‌های هسته‌ای باشد.به گزارش سایت journaltime، او معتقد است، مارک زاکربرگ با ساخت متاورس می‌تواند تمام کاربران حاضر در این فضا را شستشوی مغزی دهد. برایان شوستر، متخصص فناوری‌های دیجیتال، می‌گوید که اگر این فضا‌های مجازی به دست افراد اشتباه بیفتند مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد. فضای متاورس می‌تواند کل کاربران را تحت کنترل خود در آورده و اساساً به عروسک خیمه شب بازی تبدیل کند.
شوستر، به یکی از پیشگامان اینترنت هشدار داد، همانطور که شبکه‌های اجتماعی با استفاده از الگوریتم‌ها برای اولویت‌بندی محتوا و هدایت کاربران اینترنت به سمت دیدگاه‌ها پیش می‌روند می‌توانند خدمات خاص را دریافت کنند.
متاورس
سال گذشته، زمانی که فیسبوک به متا تغییر نام داد، این شرکت توضیح داد که متاورس شبیه «ترکیبی از تجربیات اجتماعی آنلاین فعلی» است و امکان اشتراک‌گذاری با دیگران را حتی زمانی که نمی‌توانند با هم باشند را میسر می‌کند.
از این نظر، شوستر برای نیاز به پیوند‌های واقعی فراتر از امکانات ارائه شده توسط فناوری استدلال می‌کند، زیرا به عنوان انسان ما باید احساس حمایت عاطفی و احساسی را تجربه کنیم. او گفت که در غیر این صورت، نسل‌های آینده افرادی منزوی خواهند بود که هرگز درک درستی از معنای بودن در کنار دیگران و مراقبت از مردم نخواهند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.