حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
«متاصبا» از دنیای آینده می‌گوید/متاورس چگونه زندگی ما را می‌سازد؟
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
شناسه : 1777
بازدید 365
7

«متاصبا» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که با رویکرد آموزش‌های علمی و سرگرم‌کننده پخش می‌شود. این برنامه در بخش‌های مختلف به امنیت فضای مجازی، معرفی بازی‌های اینترنتی، فوت و فن ساخت انیمیشن و اخبار داغ تکنولوژی می‌پردازد. زهرا اسدوند تهیه‌کننده درباره آن توضیح داد: اسم برنامه «متاصبا» برگرفته از دنیای متا است، ممکن است […]

ارسال توسط :
پ
پ

«متاصبا» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که با رویکرد آموزش‌های علمی و سرگرم‌کننده پخش می‌شود. این برنامه در بخش‌های مختلف به امنیت فضای مجازی، معرفی بازی‌های اینترنتی، فوت و فن ساخت انیمیشن و اخبار داغ تکنولوژی می‌پردازد.

زهرا اسدوند تهیه‌کننده درباره آن توضیح داد: اسم برنامه «متاصبا» برگرفته از دنیای متا است، ممکن است هر یک از مخاطبان چیزی به نام متاورس شنیده باشند و یا در آن کنجکاو شده باشید. شاید خوانده باشید که متاورس قرار است جایگزین اینترنت شود یا اینکه همه ما قرار است در آن زندگی کنیم. در این برنامه تلاش می‌کنیم در بخش‌های مختلف مخاطبان را با دنیای متا بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: متاانیمیشن، متا خبر، متا امنیت، متا ترفند و متا بازی» بخش‌های این برنامه است که با حضور کارشناسان تخصصی هر حوزه به توضیحاتی تخصصی می‌پردازد.

اسدوند در ادامه درباره بخش‌های مختلف این برنامه اظهار کرد: شروین فضلعلی زاده کارشناس انیمیشن سازی و نویسنده و منتقد سینمایی در بخش «متاانیمیشن» فوت و فن انیمیشن سازی را به شنوندگان آموزش می‌دهد و درباره نقاط قوت و ضعف انیمیشن‌های معروف دنیا صحبت می‌کند.

وی افزود: در بخش «متاامنیت» زینب محمودی کارشناسی نرم افزار و شبکه‌های اینترنتی به معرفی نرم افزارهای امنیتی و بایدها و نبایدهای امنیتی در فضای مجازی و گوشی تلفن‌های همراه می‌پردازد. نرم افزارهای و برنامه‌های کاربردی غیر مجاز و ویروسی را معرفی می‌کند.

اسدوند آیتم «متاترفند» را از بخش‌های جالب و شنیدنی این برنامه دانست و گفت: در این بخش مانی پاینده کارشناس برنامه درهر قسمت به معرفی نرم افزارهای کاربردی و ارائه راهکارها و ترفندهای مختلف در سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه می‌پردازد، که برای بسیاری از مخاطبان جالب و کاربردی است و سرعت انجام کار و زندگی بهتر را افزایش می‌دهد.

تهیه کننده «متاصبا» گفت: در این برنامه هر روز در بخش «متاخبر» یکی از خبرهای جالب و شنیدنی حوزه تکنولوژی به اطلاع مخاطبان می‌رسد، که در آن تکنولوژی‌های برتر دنیا برای آینده‌ای بهتر و سریع‌تر به مخاطبان معرفی می‌شود.

برنامه علمی «متاصبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به تهیه کنندگی زهرا اسدوند و با اجرای زهرا مدبیر و با حضور کارشناسان علم و فناوری تقدیم شنوندگان رادیو صبا می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.