حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
ضرر کاربران ترا به طور کامل جبران می‌شود!
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
شناسه : 546
بازدید 591
18
ضرر کاربران ترا به طور کامل جبران می‌شود!

یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در برزیل به نام Nox Bitcoin اعلام کرده که ۶۲۰،۰۰۰ رئال برزیل برای بازپرداخت به دارندگان متضرر استیبل کوین ترا یو اس دی (UST) هزینه خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این صرافی تفاوت بین ارزش فعلی UST یعنی ۰٫۰۸ دلار و قیمت خرید آن را جبران می‌کند تا اطمینان حاصل شود […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در برزیل به نام Nox Bitcoin اعلام کرده که ۶۲۰،۰۰۰ رئال برزیل برای بازپرداخت به دارندگان متضرر استیبل کوین ترا یو اس دی (UST) هزینه خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این صرافی تفاوت بین ارزش فعلی UST یعنی ۰٫۰۸ دلار و قیمت خرید آن را جبران می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هر دارنده این استیبل کوین به ازای هر یک UST خود دقیقا یک دلار دارد.
البته باید گفت فقط سرمایه‌گذارانی که USTهای خود را قبل از سقوط اخیر آن خریداری کرده‌ بودند، شامل این طرح می‌شوند.
صرافی Nox Bitcoin به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های UST خود را از طریق Anchor Protocol، استیک کنند. با وجود سقوط ۹۹ درصدی ترا (LUNA) و افت ۹۰ درصدی ارزش استیبل کوین UST، هر دوی این رمزارزها هنوز در لیست صرافی Nox Bitcoin قرار دارند. با وجود این سقوط بی‌سابقه، نگه داشتن این رمزارزها در لیست Nox Bitcoin نشان می‌دهد که این صرافی منتظر تغییرات جدید است تا ببیند بازار به کدام سو خواهد رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.