حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
سقوط ارزش کل بازار به ۸۹۰ میلیارد دلار
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
شناسه : 770
بازدید 477
14
سقوط ارزش کل بازار به 890 میلیارد دلار

سقوط قیمت ارز های دیجیتال در پی فشار عرضه بالا و همچنین خبر افزایش نرخ بهره آمریکا همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بیت کوین به محدوده ۲۱ هزار دلار رسیده است و ارزش بازار به زیر ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده است. پیش بینی می شود بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

سقوط قیمت ارز های دیجیتال در پی فشار عرضه بالا و همچنین خبر افزایش نرخ بهره آمریکا همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بیت کوین به محدوده ۲۱ هزار دلار رسیده است و ارزش بازار به زیر ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

پیش بینی می شود بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار طی روز های آتی رسیده و ممکن است اصلاحی در سلطه خود بر بازار را نیز تجربه کند. این موضوع نشانگر آن است که آلت کوین ها نسبت به بیت کوین اصلاح کمتری را تجربه می کنند. روز گذشته فدرال رزرو تصویب کرد که نرخ بهره آمریکا ۰٫۷۵ درصد افزایش دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.