حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
سرمایه‌گذاری کلان روی وب ۳ در کره جنوبی
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
شناسه : 1072
بازدید 597
12
سرمایه‌گذاری کلان روی وب ۳ در کره جنوبی

یک شرکت بزرگ فین‌تک در کره جنوبی به نام دونامو (Dunamu) که صرافی رمزارزی Upbit و چندین پلتفرم بلاکچینی و اوراق بهادار دیگر را اداره می‌کند، در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد وون (۳۸۰ میلیون دلار) با هدف ایجاد حدود ۱۰ هزار شغل جدید در حوزه Web3 در پنج سال آینده است. لی سیرگو، […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک شرکت بزرگ فین‌تک در کره جنوبی به نام دونامو (Dunamu) که صرافی رمزارزی Upbit و چندین پلتفرم بلاکچینی و اوراق بهادار دیگر را اداره می‌کند، در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد وون (۳۸۰ میلیون دلار) با هدف ایجاد حدود ۱۰ هزار شغل جدید در حوزه Web3 در پنج سال آینده است.
لی سیرگو، مدیرعامل دونامو در بیانیه‌ای گفت:ما قصد داریم رقابت صنعت داخلی را از طریق سرمایه‌گذاری فعال و ایجاد شغل در صنایع جدید در حال رشد آینده، مانند بلاکچین، توکن غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس تقویت کنیم.دونامو از سال ۲۰۱۸ تاکنون حدود ۸۸ میلیارد وون (۶۷ میلیون دلار) در شرکت‌های مبتنی بر بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده است. این غول فین‌تک قصد دارد دفاتری را در شهرهای بزرگ سراسر کشور باز کند و برنامه‌های آموزشی برای جذب افراد جدید به اکوسیستم Web3 توسعه دهد.
در حالی که کره جنوبی به دلیل قوانین سختگیرانه در حوزه رمزارزها معروف است، به نظر می‌رسد این کشور در جبهه Web3 صعودی بوده است. دولت این کشور اخیراً اعلام کرده که به طور مستقیم ۲۲۳٫۷ میلیارد وون (۱۷۷٫۱ میلیون دلار) در پروژه‌های مختلف متاورس سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.