حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
سامسونگ تراشه‌های با راندمان بالا برای استخراج بیت کوین تولید می‌کند
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
شناسه : 895
بازدید 626
13
سامسونگ تراشه‌های با راندمان بالا برای استخراج بیت کوین تولید می‌کند

شرکت سامسونگ از تولید نسل اول تراشه‌های ۳ نانومتری خود که از معماری ترانزیستوری GAA بهره می‌برند، خبر داد. این پردازنده‌ها می‌تواند در دستگاه‌های ماینر بیت کوین مورد استفاده قرار گیرند و یک شرکت چینی فعال در این زمینه قرار است از آن‌ها در ماینرهای خود استفاده کند. به نقل از Thelec، پردازنده‌های جدید ۳ […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت سامسونگ از تولید نسل اول تراشه‌های ۳ نانومتری خود که از معماری ترانزیستوری GAA بهره می‌برند، خبر داد. این پردازنده‌ها می‌تواند در دستگاه‌های ماینر بیت کوین مورد استفاده قرار گیرند و یک شرکت چینی فعال در این زمینه قرار است از آن‌ها در ماینرهای خود استفاده کند.

به نقل از Thelec، پردازنده‌های جدید ۳ نانومتری مجهز به معماری GAA سامسونگ نسبت به تراشه‌های ۵ نانومتری ۴۵٪ برق کمتری مصرف می‌کنند و ۲۳٪ بهبود عملکرد در توان پردازشی خود دارند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. قرار است در نیمه دوم ۲۰۲۲ این تراشه عرضه شود.

سامسونگ مذاکرات لازم را با یک شرکت چینی فعال در زمینه استخراج بیت کوین انجام داده است و قرار است این چیپست‌ها در ماینرهای بیت کوین مورد استفاده قرار گیرند. قرار است در آینده نسل دوم این پردازنده‌ها نیز به خط تولید سامسونگ اضافه شوند که در آن صورت شاهد کاهش ۵۰٪ مصرف برق و افزایش ۳۰٪ توان پردازشی خواهیم بود.

با پایین آمدن سودآوری استخراج بیت کوین نیاز برای ساخت دستگاه‌های ماینر با راندمان بالاتر بیش از پیش احساس می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.