حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
سازمان بورس آمریکا به جنگ دیفای می‌رود
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
شناسه : 481
بازدید 592
11
سازمان بورس آمریکا به جنگ دیفای می‌رود

سازمان بورس آمریکا به جنگ دیفای می‌رود: هستر پیرس کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌گوید که زبان مبهمی که در پیشنهاد جدید آژانس که هدف آن مدن سازی تعریف بورس است، می‌تواند تهدیدی برای تامین مالی برنامه های غیرمتمرکز باشد. در بیانیه ای که در ۲۶ ژانویه منتشر شد، گری گنسلر رییس کمیسیون بورس […]

ارسال توسط :
پ
پ

سازمان بورس آمریکا به جنگ دیفای می‌رود:

هستر پیرس کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌گوید که زبان مبهمی که در پیشنهاد جدید آژانس که هدف آن مدن سازی تعریف بورس است، می‌تواند تهدیدی برای تامین مالی برنامه های غیرمتمرکز باشد.

در بیانیه ای که در ۲۶ ژانویه منتشر شد، گری گنسلر رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مدعی شد که برای همگام شدن با سیستم های الکترونیکی که اوراق بهادار دولتی را معامله می‌کنند، سازگاری به روزرسانی قوانین بسیار مهم است و وی در این خصوص گفت:

در طول دهه ها از زمانی که کنگره تعریف مبادله را ارائه کرد، تغییرات زیادی در پلتفرم ها بوجود آمده است. به ویژه اینکه آنها بطور فزاینده ای الکترونیکی می‌شوند. در حالی که این پیشنهاد به ارز های دیجیتال اشاره ای نمی‌کند، پیرس هشدار می‌دهد که این قانون، می‌تواند برای گسترش نظارت بر پلتفرم های معاملاتی کریپتو استفاده شود. وی در این خصوص گفت:

این پیشنهاد می‌تواند به انواع بیشتری از مکانیزم های معاملاتی از جمله پروتکل های بالقوه دیفای برسد.

گنسلر بارها اعلام کرد که پروتکل های دیفای در واقع متمرکز هستند و از کارآفرینان این پلتفرم ها می‌خواهد که سازمان خود را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند. وی همچنین معتقد است که اکثریت قریب به اتفاق ارز های دیجیتال، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

در ماه سپتامبر، وال استریت ژورنال گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحقیقات خود در مورد غول دنیای دیفای یعنی یونی سواپ را آغاز کرده است.

منبع: U.Today

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.