حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
زنجیره BNB کدهای بیکن چین خود را به صورت متن باز در اختیار همگان قرار می‌دهد
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
شناسه : 901
بازدید 613
14
زنجیره BNB کدهای بیکن چین خود را به صورت متن باز در اختیار همگان قرار می‌دهد

صفحه رسمی زنجیره BNB دیروز در توییتی اعلام کرد که قصد دارد بیکن چین (Beacon Chain) خود را به صورت متن باز (Open Source) در دسترس همگان قرار دهد. بدین ترتیب بسیاری از توسعه‌دهندگان صرافی‌های غیرمتمرکز می‌توانند آن را سفارشی‌سازی کنند و در طراحی دفتر سفارشات خود از آن بهره ببرند. به نقل از یو […]

ارسال توسط :
پ
پ

صفحه رسمی زنجیره BNB دیروز در توییتی اعلام کرد که قصد دارد بیکن چین (Beacon Chain) خود را به صورت متن باز (Open Source) در دسترس همگان قرار دهد. بدین ترتیب بسیاری از توسعه‌دهندگان صرافی‌های غیرمتمرکز می‌توانند آن را سفارشی‌سازی کنند و در طراحی دفتر سفارشات خود از آن بهره ببرند.

به نقل از یو تودی، بیکن چین BNB یک از ارکان مهم زنجیره BNB محسوب می‌شود. این زنجیره دیروز به صورت رسمی اعلام کرد که کدهای بیکن چین خود را به صورت متن باز در اختیار همگان قرار خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.