حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
راه‌اندازی نسخه دمو متاورس آدرساید؛ تجربه کاربری این متاورس چگونه است؟
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
شناسه : 1157
بازدید 544
12
راه‌اندازی نسخه دمو متاورس آدرساید؛ تجربه کاربری این متاورس چگونه است؟

نسخه دموی متاورس آدرساید بالاخره راه‌اندازی شد و نزدیک به ۴٬۵۰۰ نفر از هولدرهای NFT آدردید، اولین کاوش خود را در پروژه متاورسی مربوط به شرکت یوگالبز (ارائه‌دهنده مجموعه NFT میمون‌های کسل) تجربه کردند. به نقل از کوین تلگراف، اولین سفر به متاورس آدرساید در روز ۱۶ جولای (۲۵ تیر) انجام شد و مالکان زمین‌های […]

ارسال توسط :
پ
پ

نسخه دموی متاورس آدرساید بالاخره راه‌اندازی شد و نزدیک به ۴٬۵۰۰ نفر از هولدرهای NFT آدردید، اولین کاوش خود را در پروژه متاورسی مربوط به شرکت یوگالبز (ارائه‌دهنده مجموعه NFT میمون‌های کسل) تجربه کردند.

به نقل از کوین تلگراف، اولین سفر به متاورس آدرساید در روز ۱۶ جولای (۲۵ تیر) انجام شد و مالکان زمین‌های آدردید (Otherdeed)، معروف به وویجرها (Voyagers) از این دنیای مجازی بازدید کردند. به نظر می‌رسد این افراد از سفر خود به آدرساید کاملا شگفت‌زده شده‌اند چراکه تعدادی از آنها در توییتر از اشتیاق زیاد خود برای این پروژه خبر داده‌اند.

اولین سفر به متاورس آدرساید

۴٬۵۰۰ وویجر منتخب برای این سفر ابتدا با آواتارهای مخصوص به خود به یک لابی مجازی منتقل شده‌اند و پس از آن، میمون غول پیکری از مجموعه میمون‌های کسل از آنها خواسته است تا او را در پورتال رنگارنگی که به متاورس آدرساید ختم می‌شود دنبال کنند. پس از آن وویجرها به مکانی به نام «باتلاق بیوژنیک» رسیده‌اند و در نهایت، به استادیومی هدایت شده‌اند تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های آواتارهای خود را آزمایش کنند.

پس از آن، به شرکت‌کنندگان منتخب اجازه داده شده است تا چند منطقه مشخص دیگر را کاوش کنند و با محیط تعامل داشته باشند. گفتنی است در این متاورس، موجودات غول پیکری در حال قدم زدن بوده‌اند و در صورتی که وویجرها به این موجودات نزدیک می‌شدند، به آنها حمله می‌کردند.

شرکت یوگا لبز خاطرنشان کرده است در فازهای اولیه آزمایش پروژه متاورسی آدرساید، تنها دارندگان زمین‌های مجازی آدردید و توسعه‌دهندگان شخص ثالث می‌توانند به این پروژه دسترسی داشته باشند. به گفته یوگا لبز، این شرکت‌کنندگان می‌توانند بازخورد خود را در رابطه با پلتفرم و جنبه‌های ضروری آن مانند کیت‌های توسعه نرم‌افزار و ابزارهای مختلف درون این متاورس ارائه دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.