حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
دومین نشست علمی تخصصی متاراد در حوزه علمیه قم
۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
شناسه : 856
بازدید 469
14
دومین نشست علمی تخصصی متاراد در حوزه علمیه قم

دومین نشست علمی تخصصی متاراد در حوزه علمیه قم برگزار گردید. در ادامه برگزاری نشستهای تخصصی متاراد، در روز پنجشنبه نشست تخصصی متاراد در حوزه علمیه قم با حضور علما، فقها، روحانیون، اساتید و متخصصان حوزه و دانشگاه برگزار گردید. در این نشست تخصصی علما، فقها و اساتید حوزه و دانشگاه از زوایای مختلف به […]

ارسال توسط :
پ
پ

دومین نشست علمی تخصصی متاراد در حوزه علمیه قم برگزار گردید.

در ادامه برگزاری نشستهای تخصصی متاراد، در روز پنجشنبه نشست تخصصی متاراد در حوزه علمیه قم با حضور علما، فقها، روحانیون، اساتید و متخصصان حوزه و دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست تخصصی علما، فقها و اساتید حوزه و دانشگاه از زوایای مختلف به بررسی فقهی و تخصصی موضوعات متاراد پرداخته و ضمن اعلام حمایت از برگزاری رویدادهای علمی پیرامون فناوریهای نوظهور از جمله اقتصاد دیجیتال، متاورس و بلاکچین بر ادامه برگزاری این نشستها به صورت منظم در تعامل میان دبیرخانه دائمی متاراد و حوزه علمیه قم و همچنین انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم تاکید داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.