حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
دانشگاه نیکوزیا کلاس مجازی «مقدمه‌ای بر NFT و متاورس» رایگان برگزار می‌کند
۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
شناسه : 1555
بازدید 512
15
دانشگاه نیکوزیا کلاس مجازی «مقدمه‌ای بر NFT و متاورس» رایگان برگزار می‌کند

دانشگاه نیکوزیا (UNIC) از سال ۲۰۱۴، زمانی که اولین دوره آموزشی ارزهای دیجیتال اعتباری در جهان را تدریس کرد، در آموزش و تحقیقات رمزارزها پیشرو بوده است. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه، این دوره توسط دانشکده UNIC و یک متفکر تأثیرگذار در حوزه NFT و متاورس و یکی از بزرگ‌ترین گردآورندگان توکن‌های غیرمثلی […]

ارسال توسط :
پ
پ

دانشگاه نیکوزیا (UNIC) از سال ۲۰۱۴، زمانی که اولین دوره آموزشی ارزهای دیجیتال اعتباری در جهان را تدریس کرد، در آموزش و تحقیقات رمزارزها پیشرو بوده است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه، این دوره توسط دانشکده UNIC و یک متفکر تأثیرگذار در حوزه NFT و متاورس و یکی از بزرگ‌ترین گردآورندگان توکن‌های غیرمثلی در جهان، همراه با مجموعه‌ای از مهمانان و سخنرانان تدریس می‌شود.

شرکت در این دوره که از ۱۱ مهرماه آغاز خواهد شد، رایگان است، اما برای گرفتن مدرک گذراندن این کلاس‌ها باید هزینه پرداخت شود.

UNIC همچنین یک دوره مقدماتی یک هفته‌ای در مورد مکانیک توانایی انجام تراکنش‌های زنجیره‌ای ارائه می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.