حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تحلیلگر مشهور: ریزش شدیدی در انتظار بیشتر آلت‌کوین‌ها است
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 1481
بازدید 391
12
تحلیلگر مشهور: ریزش شدیدی در انتظار بیشتر آلت‌کوین‌ها است

کاپو (Capo) نام مستعار یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو است که در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین به زیر ۳۰٬۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. حالا وی پیش‌بینی جدیدی را با مخاطبان خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که معتقد است بیشتر آلت کوین‌ها در آینده نزدیک با ریزش شدید قیمت […]

ارسال توسط :
پ
پ

کاپو (Capo) نام مستعار یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو است که در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین به زیر ۳۰٬۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. حالا وی پیش‌بینی جدیدی را با مخاطبان خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که معتقد است بیشتر آلت کوین‌ها در آینده نزدیک با ریزش شدید قیمت مواجه می‌شوند.

به نقل از دیلی هودل، کاپو اعلام کرد که در حال پیگیری دقیق نمودار حجم کل بازار آلت کوین‌ها (OTHERS) است که شامل ۱۲۵ رمزارز برتر بازار می‌شود. (بیت کوین و سایر آلت کوین‌هایی که مارکت کپ بزرگ دارند جزو این ۱۲۵ رمزارز نیستند.)

کاپو می‌گوید نمودار OTHERS پس از شکست در عبور از مقاومت ۱۶۰ میلیارد دلاری، سقوط خواهد کرد:

برخی از پامپ و افزایش‌های مصنوعی آلت کوین‌ها می‌توانند این توهم را به شما بدهند که در فصل آلت کوین‌ها (آلت سیزن) هستیم در حالی که اینطور نیست. واقعیت این است که میانگین ارزش بازار آلت‌کوین‌ها حتی دو برابر هم نشده است و در حال تکمیل یک الگوی نزولی پس از برخورد به مقاومت مهم خود است. گول نخورید به احتمال زیاد شاخص کاهش می‌یابد.

منظور از آلت سیزن یا فصل آلت‌کوین‌ها دوره زمانی است که آلت کوین‌ها از بیت کوین موفق‌تر عمل می‌کنند و رشد بیشتری را تجربه می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.