حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تتلو: از شهرت من سوءاستفاده شد!
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
شناسه : 1206
بازدید 452
11
تتلو: از شهرت من سوءاستفاده شد!

همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، اخیرا راه‌اندازی یک ارز دیجیتال توسط امیرحسین مقصودلو (تتلو) سروصدای زیادی را در جامعه کریپتو به پا کرد. از آن‌جایی که خود این خواننده معروف اطلاعاتی در مورد بازار رمزارزها نداشت، فردی به نام هومن کرمی، مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفته بود. توکن TNT در تاریخ […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، اخیرا راه‌اندازی یک ارز دیجیتال توسط امیرحسین مقصودلو (تتلو) سروصدای زیادی را در جامعه کریپتو به پا کرد. از آن‌جایی که خود این خواننده معروف اطلاعاتی در مورد بازار رمزارزها نداشت، فردی به نام هومن کرمی، مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفته بود.

توکن TNT در تاریخ ۲۱ خرداد به صورت عمومی عرضه شد و با این‌که بارها کارشناسان بازار رمزارزها در مورد آن هشدار دادند، افراد زیادی آن را خریدند. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و از آن‌جایی که کرمی سابقه خوبی در این بازار نداشت، تتلو نیز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که چگونه این پروژه را به چنین فردی سپرده است.

کرمی در ایران نیز در حوزه رمزارزها فعالیت داشته است. اما پس از کلاهبرداری‌هایی که او در ایران انجام داد، به صورت غیرقانونی و با پاسپورت جعلی به ترکیه فرار کرد و پس آن نیز، ماجرای راه‌اندازی توکن کلاهبرداری CCN و تبلیغ آن در کنسرت تتلو را داشت.

توکنی هم که به نام تتلو ساخته شد، پر از مشکل بود. تتلو بارها از کرمی در مورد عدم انتشار وایت پیپر این توکن پرسیده بود و او در جواب می‌گفت که به دلیل مسائل مربوط به ترجمه، انتشار آن به تعویق افتاده است. اما اکنون و بعد از گذشت یک هفته، تتلو اعلام کرده که این پروژه منتفی بوده و کرمی را کلاهبردار خوانده است. به گفته تتلو، هدف اصلی کرمی از راه‌اندازی توکن جدید TNT، در واقع این بوده که با استفاده از شهرت تتلو، توکن CCN خود را بالا بکشد.

در نهایت، به کاربران توصیه می‌شود که هرگز به چنین پروژه‌هایی اعتماد نکنند و به هیچ وجه سرمایه خود را به آنها نسپارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.