حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
برنامه‌های دولت برای پذیرش ارزهای دیجیتال!
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
شناسه : 1487
بازدید 384
17
برنامه‌های دولت برای پذیرش ارزهای دیجیتال!

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، در جدیدترین اظهارات خود در مورد ارزهای دیجیتال نیز صحبت کرد. وی با تاکید بر برنامه دولت برای ایجاد یک جمهوری اقتصادی، گفت: تلاش بر این بوده که فضای جدید هم ایجاد کنیم. همین رمزارز فضای بدی نیست و اتفاقا موقعیت مناسبی است و به جای […]

ارسال توسط :
پ
پ

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، در جدیدترین اظهارات خود در مورد ارزهای دیجیتال نیز صحبت کرد. وی با تاکید بر برنامه دولت برای ایجاد یک جمهوری اقتصادی، گفت:

تلاش بر این بوده که فضای جدید هم ایجاد کنیم. همین رمزارز فضای بدی نیست و اتفاقا موقعیت مناسبی است و به جای این‌که فقط بگوییم کسب و کار یعنی کارهایی که قدیمی‌ها انجام می‌دادند، باید سازوکاری برای کسب وکارهای جدید فراهم کنیم.

یک گام مهم را امسال پشت سر گذاشتم و آن، این بوده است که برخی از نهادهایی را که تا پیش از این کلا مخالف رمزارز بودند، توانستیم آنها را قانع کنیم مبنی بر این‌که، اینها را باید هدایت و بر آنها نظارت کرد. اگر رمزارزها در خدمت تجارت خارجی قرار گرفت و نیازی به ارز نبود، باید دست آن فعال اقتصادی را ببوسیم.وزیر اقتصاد همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفت:مصوبه‌ای در ستاد اقتصادی دولت داشته‌ایم که تا چند روز آینده در هیات دولت تصویب خواهد شد و قاعده‌گذاری برای اولین بار در حوزه رمزارز انجام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.