حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
شناسه : 478
بازدید 635
7
استفاده از وام‌های دیفای توسط شرکت کریپتویی

استفاده از وام‌های دیفای توسط شرکت کریپتویی: یکی از بزرگترین موسسات تریدینگ ارز دیجیتال موسوم به Alameda Research، پشتیبانی مالی بخشی از فعالیت‌های تریدینگ خود را توسط وام‌های دیفای انجام خواهد داد. این موسسه ی پیشروی ارزهای دیجیتال حدود ۵ میلیارد دلار تراکنش‌های روزانه ی رمز ارز دارد و همچنین فاش کرد که در سال […]

ارسال توسط :
پ
پ

استفاده از وام‌های دیفای توسط شرکت کریپتویی:

یکی از بزرگترین موسسات تریدینگ ارز دیجیتال موسوم به Alameda Research، پشتیبانی مالی بخشی از فعالیت‌های تریدینگ خود را توسط وام‌های دیفای انجام خواهد داد. این موسسه ی پیشروی ارزهای دیجیتال حدود ۵ میلیارد دلار تراکنش‌های روزانه ی رمز ارز دارد و همچنین فاش کرد که در سال جاری آن‌ها ۷۵۰ میلیون دلار از TrueFi و Maple Finance به شکل وام دریافت خواهند کرد.

این موسسه ی ارز دیجیتال، که یکی از تریدرهای بزرگ صرافی FTX به شمار می‌رود، توسط Sam Bankman-Fried بنا نهاده شد. همچنین این شرکت یکی از سرمایه گذاران اصلی در جمع‌آوری سرمایه‌ی ۱۲٫۵ میلیون دلاری برای TrustToken، شرکت مادر TrueFi، بود.

در روزهای اخیر، صنعت رمز ارز به روند خوب خود بازگشته است، این رویداد می‌تواند در عملکرد چشم‌گیر اخیر تعداد زیادی از پلتفرم‌های دیفای دیده شود. بنا به داده‌های دردسترس، در حال حاضر، ارزش کلی دارایی قفل شده ۲۱۰ میلیارد دلار است، که در این عرصه، پلتفرم‌های بر پایه ی اتریوم، پیشتاز هستند. از سال ۲۰۲۰ تاکنون، ارزش کلی دارایی قفل شده از ۲۰ میلیارد دلار به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار رسیده‌است. شبکه‌های بلاکچین دیگر مانند ترا، سولانا، BNB Chain، آوالانچ، و بقیه ی شبکه‌ها نقش موئری در رشد این حوزه داشته‎اند. به طور مثال، اکنون ارزش قفل شده‌ی ترا به بیش از ۲۰ میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: CryptoSlate

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.