حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
شناسه : 1493
بازدید 403
14
استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور

محمد ترکمانه گفت: رویداد مدارس آینده با مشارکت سازمان نو سازی مدارس و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در حال برگزاری است، این رویداد بر استفاده از ظرفیت‌های نوین و نوآوری‌ها در فضای کالبدی آموزش و معماری و ساخت مدارس آموزشی متمرکز است. وی گفت: در بخش تجهیزات و فناوری، طرح‌ها شامل، استفاده […]

ارسال توسط :
پ
پ

محمد ترکمانه گفت: رویداد مدارس آینده با مشارکت سازمان نو سازی مدارس و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در حال برگزاری است، این رویداد بر استفاده از ظرفیت‌های نوین و نوآوری‌ها در فضای کالبدی آموزش و معماری و ساخت مدارس آموزشی متمرکز است.

وی گفت: در بخش تجهیزات و فناوری، طرح‌ها شامل، استفاده از سامانه‌های مبتنی از اینترنت اشیاء، آزمایشگاه‌های مجازی مدارس، شبیه ساز‌ها، فضای متاورس، سیستم‌های نوین آموزشی برای کودکان، استفاده از نوآوری‌ها و هوش مصنوعی است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در بخش کالبدی فضای آموزش تمرکز  استفاده از طرح‌ها و نوآوری‌ها در حوزه معماری مدارس، مدیریت سبز مدارس، ساخت استفاده از  تکنولوژی نوآور و نوین است، که تا ۳۱ شهریور عزیزان میتوانند طرح‌های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند که پس از ارزیابی آن توسط  هیئت داوران انتخاب میشوند و طرح‌های برتر توسط بنیاد برکت حمایت میشوند و برای اجرای آن در ۳۱ استان کشور با مشارکت سازمان نوسازی اقدام خواهد شد.

ترکمانه در پایان گفت:  بیشتر کشور‌های دنیا در حال استفاده از هوش مصنوعی و  متاورس هستند و ما نمیتوانیم از این مسیر عقب بمانیم، بنابراین باید با توجه با فضای آموزشی کشور،   ایده‌های هوشمند  کمک آموزشی برای  برقراری عدالت در سراسر کشور را داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.