حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
آینده گوشی HTC در متاورس
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
شناسه : 704
بازدید 523
13
آینده گوشی HTC در متاورس

HTC آماده است تا با Viverse آینده خود را به صنعت گوشی‌های هوشمند بازگرداند، گوشی هوشمندی که به آن اختصاص داده شده و مبتنی بر فناوری‌هایی است که متاورس را تسهیل می‌کند. این دستگاه به طور رسمی در ۲۸ ژوئن معرفی خواهد شد. زمانی که HTC در حال ساخت برخی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی […]

ارسال توسط :
پ
پ

HTC آماده است تا با Viverse آینده خود را به صنعت گوشی‌های هوشمند بازگرداند، گوشی هوشمندی که به آن اختصاص داده شده و مبتنی بر فناوری‌هایی است که متاورس را تسهیل می‌کند. این دستگاه به طور رسمی در ۲۸ ژوئن معرفی خواهد شد.

زمانی که HTC در حال ساخت برخی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بود و پا به پای برخی از بزرگ‌ترین نام‌های این صنعت می‌رفت، سامسونگ، سونی، وان پلاس، موتورولا – HTC محصولات بسیار خوبی داشتند که آن‌ها را به یک برند واقعا رقابتی تبدیل کرد.

سال‌ها قبل، یک شرکت تایوانی به نوعی از بازار گوشی‌های هوشمند ناپدید شد. در هند، دستگاه‌های اچ‌تی‌سی در میان جامعه فناوری محبوبیت خاصی داشتند، عمدتاً به این دلیل که برخی از بهترین سخت‌افزار‌ها را همراه با یک تجربه اندرویدی تمیز ارائه می‌کردند. اچ تی سی جایگاه خود را از دست داد و بخش بزرگی از فعالیت‌های گوشی‌های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به گوگل فروخت.

HTC با گوشی جدیدی که به متاورس اختصاص داده شده، بازگشته و تصمیم گرفته است آن را Viverse بنامد. HTC برند Viverse خود را در مارس ۲۰۲۲ برای نشان دادن جاه طلبی‌های خود به متاورس معرفی کرد. به این منظور، راه پیش رو برای HTC این است که یک سری محصولات متنوع را بر اساس مفاهیم web۳ و خود متاورس عرضه کند.

HTC زمانی که HTC Exodus و HTC Exodus ۱s را عرضه کرد، برخی از گوشی‌های هوشمندی که از فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌کردند و به عنوان کیف پول دیجیتالی بودند طراحی شدند که بیت کوین و دیگر اشکال ارز دیجیتال را حمل می‌کرد.

اما از آنجایی که بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتال در آن زمان به اندازه کنونی محبوبیت نداشتند، تمرکز ویژه بر ساخت یک گوشی هوشمند صرفاً بر روی رمزارز‌ها هیچگاه انجام نشد.

اکنون با متاورس در افق، خوب یا بد، HTC می‌خواهد به جاه‌طلبی‌های بلندمرتبه‌ی گوشی‌های هوشمند خود فرصت دیگری بدهد. قرار بود گوشی متاورس HTC در ماه آوریل عرضه شود، اما شیوع COVID-۱۹ در تایوان HTC را مجبور کرد تا معرفی خود را به تاخیر بیندازد.

اطلاعات زیادی درباره مشخصات HTC Viverse در دست نیست، اما چیزی که می‌دانیم این است که گوشی هوشمند جدید از چیپست مدیاتک Dimensity ۹۰۰۰ یا چیپست سری ۸ اسنپدراگون کوالکام قدرت می‌گیرد و از هدست‌های HTC Vive AR و VR پشتیبانی می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.