حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
آیا سولانا حمایت کلیدی خود را از دست می‌دهد؟ + تحلیل تکنیکال قیمت SOL
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
شناسه : 1240
بازدید 501
15
آیا سولانا حمایت کلیدی خود را از دست می‌دهد؟ + تحلیل تکنیکال قیمت SOL

در این روزها بازار رمزارزها دوباره نزولی شده است و قیمت سولانا نیز با کاهش شدیدی مواجه شده است؛ به طوریکه بیش از ۱۰٪ در یک روز از قیمت SOL کم شده است. به نقل از کریپتو پوتیتو، با نزدیک شدن قیمت سولانا به حمایت کلیدی خود در ۳۵ دلار، خریداران کار دشواری برای متوقف […]

ارسال توسط :
پ
پ

در این روزها بازار رمزارزها دوباره نزولی شده است و قیمت سولانا نیز با کاهش شدیدی مواجه شده است؛ به طوریکه بیش از ۱۰٪ در یک روز از قیمت SOL کم شده است.

به نقل از کریپتو پوتیتو، با نزدیک شدن قیمت سولانا به حمایت کلیدی خود در ۳۵ دلار، خریداران کار دشواری برای متوقف کردن روند نزولی فعلی پیش رو دارند. اگر آن‌ها شکست بخورند، سطح حمایت بعدی ۲۷ دلار است که پایین‌ترین سطح قیمت SOL در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) است. مقاومت ۴۴ دلاری همچنان مانع از هرگونه تلاش سولانا برای افزایش‌های بیشتر می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.