حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
شهرآفتاب میزبان نمایشگاه‌های مجازی می شود | ورود به حوزه متاورس تا ۱۴۰۲
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
شناسه : 865
بازدید 587
13
شهرآفتاب میزبان نمایشگاه‌های مجازی می شود | ورود به حوزه متاورس تا ۱۴۰۲

باس تقدسی نژاد در این باره توضیح داد: همچنین سعی می‌کنیم برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ نمایشگاه شهر آفتاب به حوزه متاورس ورود پیدا کند. رویکردهای نمایشگاهی در دنیا صرفا به غرفه سازی ختم نمی‌شود و نگاه‌ها به این سمت است که از حوزه فناوری و متاورس استفاده شود.این کار را باید انجام داد […]

ارسال توسط :
پ
پ

باس تقدسی نژاد در این باره توضیح داد: همچنین سعی می‌کنیم برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ نمایشگاه شهر آفتاب به حوزه متاورس ورود پیدا کند. رویکردهای نمایشگاهی در دنیا صرفا به غرفه سازی ختم نمی‌شود و نگاه‌ها به این سمت است که از حوزه فناوری و متاورس استفاده شود.این کار را باید انجام داد تا اینکه بتوانیم نمایشگاه مجازی هم برگزار کنیم. مذاکراتی در سایت نمایشگاه شهر آفتاب با مجموعه‌های دانش بنیان داشتیم تا به سمت نمایشگاه مجازی هم حرکت می‌کنیم.

 

تقدسی نژاد با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار انجام می‌شود، تاکید کرد: می‌توان همزمان نمایشگاه حضوری را با نمایشگاه مجازی برگزار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه دو فیبر نوری بزرگ از سایت مجموعه نمایشگاه عبور می‌کند، گفت: در حال مذاکره هستیم تا بحث انتقال دیتا سنتر مرکزی شهرداری و کشور صورت گیرد تا فضای دیجیتالی و استفاده از حوزه‌های متاورس را تحول ببخشیم.

به گفته او مذاکراتی برای راه اندازی و استقرار مجموعه‌های فناور محور و دانش‌بنیان صورت گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.