معاون توسعه تجارت جهانی پالیگان، اورویت گوئل، معتقد است بازیهایی که توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) را در شبکه خود ادغام میکنند، نسبت به بازیهای سنتی که به کاربران اجازه نمیدهند آیتمهای درون بازی خود را بفروشند، دارای مزیت هستند.
به عقیده گوئل، ساختار بازیهای سنتی در برابر بازیهای NFT ضعیفتر است؛ چراکه در آنها، کاربر آیتمهای درونبرنامهای را باید با پول واقعی بخرد، اما نمیتواند دوباره با فروش آنها دلارهای خود را پس بگیرد. این در حالی است که در فضای GameFi، بازیکنان میتوانند آیتمهای بازی را بهصورت توکنهای غیرقابلتعویض خریده و درنهایت نیز آنها را به فروش برسانند.
گوئل میگوید، همین برتری بازیهای گیمفای باعث میشود که شرکتهای بزرگ سنتی توسعهدهنده بازی برای ورود به این صنعت جدید، تلاش کنند. از جمله غول بازیهای کره جنوبی Nexon که بهتازگی از انتشار بازی جدید خود در بستر بلاکچین و با بهرهگیری از تکنولوژی NFT خبر داد.
شرکت پالیگان نیز با شرکت Neowiz، مستقر در کره جنوبی، وارد همکاری شده است تا بازیهای جدیدی را بر بستر بلاکچین منتشر کند.
به گفته گوئل، این شرکتهای بزرگ، بدون ورود به فضای گیمفای نیز در حال کسب سودهای میلیون دلاری هستند، بنابراین ورود به این فضا نشاندهنده اعتماد آنها به این تکنولوژی جدید است.
معاون توسعه تجارت جهانی پالیگان، اورویت گوئل، معتقد است بازیهایی که توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) را در شبکه خود ادغام میکنند، نسبت به بازیهای سنتی که به کاربران اجازه نمیدهند آیتمهای درون بازی خود را بفروشند، دارای مزیت هستند. به عقیده گوئل، ساختار بازیهای سنتی در برابر بازیهای NFT ضعیفتر است؛ چراکه در آنها، کاربر […]
ثبت دیدگاه