برگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری متاراد

خانهاخباربرگزاری نخستین جلسه شورای سیاستگذاری متاراد

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس بین‌المللی علمی و تخصصی “متاراد” (رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال) با حضور اعضای شورای سیاستگذاری و به ریاست جناب آقای دکتر اصغر جهانگیر برگزار شد.

 

در این جلسه اعضای شورای سیاستگذاری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر کنفرانس علمی تخصصی متاراد بیان کردند و مقرر شد پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه و دقیق، برنامه‌های زمان بندی شده برگزاری این رویداد مهم در دو بخش کوتاه‌مدت و بلند‌مدت تدوین و نهایی شود و بعد از جمع بندی نظرات اعضاء، فرایند اجرایی آنها آغاز گردد.

 

در این جلسه جناب آقای دکتر جهانگیر، رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس، ضمن تاکید بر  ضرورت تعمیق مبانی علمی و تخصصی موضوعات مربوط به این رویداد، خواستار ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی دستگاه‌ها و سازمانهای مرتبط با موضوع کنفرانس علمی تخصصی متاراد شد و بر ضرورت انجام فعالیتهای وحدت بخش و ارزش آفرین در حوزه کسب و کارهای نوین تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه پدیده‌های نو در اقتصاد دیجیتال بطور معمول و همواره با فرصت‌ها و چالش‌هایی همراه است افزود: باید همه تلاش کنند تا فعالیت‌ها در این حوزه، با حداکثر بهره‌برداری از فرصت‌ها و حداقل آسیب‌ها از ناحیه چالش‌های آن روبرو شود که تحقق این امر تنها با رعایت و حفظ استانداردهای مبتنی بر اصول علمی و تخصصی میسر خواهد بود که امیدواریم با تلاش همه سازمانها و دستگاها چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، نتایج قابل توجهی تحقق یابد.

در ادامه این جلسه دکتر سعید سمیعی رئیس مرکز کار ایران و دبیر کنفرانس علمی تخصصی متاراد، ضمن تشکر از رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری، به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه متاراد پرداخت و آخرین وضعیت و آمار سازمانهای آماده برای همکاری و شرکت کنندگان داخلی و خارجی را به اطلاع ریاست و اعضای شورای سیاستگذاری رساند.

در پایان مقرر شد که در جلسه بعدی شورای سیاستگذاری متاراد، نحوه اطلاع‌رسانی از کمیت و کیفیت فعالیت‌های این رویداد علمی و تخصصی در چارچوب گزارشی، به اطلاع مخاطبان برسد.

آدرس

دبیرخانه دائمی : خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، پلاک 2475، واحد 8
ایمیل: info[at]metarad.org
تلفن تماس:  02188883653

نماد الکترونیکی

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.