نمایشگاه در یک نگاه

خانهنمایشگاه در یک نگاه

نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی رمز ارزش، رمز پول، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته (متاراد) در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی ایران برگزار میشود.

متاراد، اولین و بزرگترین رویداد بین‌المللی کشور در حوزه متاورس و اقتصاد دیجیتال است که در دو بخش کنفرانس بین‌المللی و نمایشگاه بین‌المللی در سالن اجلاس سران و محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران  برگزار خواهد شد.

در این رویداد که مقرر شده است با دعوت از همه دستگاه ها، سازمان ها، وزارتخانه‌ها، انجمن‌ها، شرکت ها و موسسات فعال در حیطه‌های مرتبط با موضوع نمایشگاه در دو بخش حضوری و مجازی برگزار شود تلاش می شود از حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، نیروی انتظامی، بانک مرکزی، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت اقتصاد  و همه نهادهای نظارتی و امنیتی به نحو شایسته‌ای استفاده شود تا گامی بلند در راستای تحقق اهداف سازمان های دولتی و حاکمیتی و همچنین در نظر گرفتن اقتصاد بخش خصوصی برداشته شود.

برگزار‌کننده و مجری این رویداد منحصر بفرد، مرکز کار ایران  در بخش خصوصی است و این مرکز از همه دست اندرکاران، سازمان ها، نهادها، انجمن ها و تشکل ها و شرکت های مرتبط دعوت بعمل می آورد تا در دو بخش سیاست گذاری رویداد و اجرای آن مرکز کار ایران را همراهی نمایند.

امید است با استعانت از خداوند متعال و حمایت سازمان های ذیربط، بتوانیم رویداد موفق و شایسته‌ای را برگزار نماییم.

در این راستا مرکز کار ایران به عنوان برگزار کننده و مجری متاراد بنا دارد با اتکا به توان داخلی و معرفی توانمندی های داخلی، خدمات ویژه‌ای به کلیه مشارکت‌کنندگان این رویدادها ارائه نماید.

 

عنوان نمایشگاه نمایشگاه  بین‌المللی رمز ارزش، رمز ارز، متاورس، بلاکچین، اقتصاد دیجیتال، تجهیزات و صنایع وابسته
برگزار کننده مرکز کار ایران
مجری برگزاری مرکز کار ایران
محل برگزاری نمایشگاه محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران
محل برگزاری کنفرانس سالن اجلاس سران
آدرس دبیرخانه نمایشگاه و کنفرانس بالاتر از میدان ونک، شماره 2475 واحد 8
شماره تماس دبیرخانه دائمی 88883653
وب سایت دبیرخانه دائمی www.metarad.org

 

 

 

آدرس

دبیرخانه دائمی : خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، پلاک 2475، واحد 8
ایمیل: info[at]metarad.org
تلفن تماس:  02188883653

نماد الکترونیکی

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.