حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
گول تبلیغات رمزارزی سلبریتی‌ها را نخورید!
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
شناسه : 1461
بازدید 395
12
گول تبلیغات رمزارزی سلبریتی‌ها را نخورید!

گروه نظارت بر حقوق مصرف‌کننده TINA.org، تعداد ۱۹ فرد مشهور را به تبلیغ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بدون افشای ارتباط مستقیم خود با آن پروژه‌ها، متهم کرده است. این سازمان غیرانتفاعی حامی حقوق مصرف‌کنندگان در وب‌سایت خود گفته سلبریتی‌هایی که توکن‌های غیرقابل تعویض را در رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌کنند، بررسی کرده‌ و متوجه شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

گروه نظارت بر حقوق مصرف‌کننده TINA.org، تعداد ۱۹ فرد مشهور را به تبلیغ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بدون افشای ارتباط مستقیم خود با آن پروژه‌ها، متهم کرده است.
این سازمان غیرانتفاعی حامی حقوق مصرف‌کنندگان در وب‌سایت خود گفته سلبریتی‌هایی که توکن‌های غیرقابل تعویض را در رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌کنند، بررسی کرده‌ و متوجه شده که این تبلیغات، مملو از فریب هستند.
برای این سلبریتی‌ها از جمله جاستین بیبر، پاریس هیلتون، امینم، اسنوپ‌داگ، تام بریدی، گوئینت پالترو و دیگران نامه‌هایی ارسال‌شده و از آن‌ها خواسته‌شده که فورا ارتباط خود را با شرکت‌های NFT که برایشان تبلیغ می‌کنند، علنی کنند.
یکی از نگرانی‌های اصلی این سازمان که در نامه‌ها ذکر شده، این است که ریسک‌های مالی احتمالی مرتبط با سرمایه‌گذاری در چنین دارایی‌های دیجیتالی به‌درستی اطلاع‌رسانی نشده است.
گروه نظارت TINA.org در یک پست وبلاگ، لینکی را به قوانین کمیسیون تجارت فدرال FTC قرار داده که به‌طور خلاصه بیان می‌کند که افراد مشهور و یا اینفلوئنسرها باید هرگونه ارتباط مادی با برندهایی که آن‌ها را تبلیغ می‌کنند، به‌طور شفاف، بدون ابهام و آشکارا علنی کنند.
افراد مشهوری که سرمایه‌گذاری‌های مختلف را تبلیغ می‌کنند، اغلب از تخصص کافی برای اطمینان از مناسب بودن آن سرمایه‌گذاری و تشخیص مطابقت آن با قوانین اوراق بهادار فدرال، برخوردار نیستند.
به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار، فعالیت افراد مشهور و اینفلوئنسرهایی که از رسانه‌های اجتماعی برای تشویق دنبال کنندگان خود به خرید سهام یا سایر سرمایه‌گذاری‌ها استفاده می‌کنند، درصورتی‌که ماهیت، منبع و میزان هزینه دریافت شده را به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم فاش نکنند، می‌تواند غیرقانونی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.