حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
پیش‌بینی رشد قیمت دوج کوین
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 822
بازدید 545
14
پیش‌بینی رشد قیمت دوج کوین

الگوی صعودی دوج کوین به هدف سود ۷۹ درصدی خود رسیده است. به نظر می‌رسد این رمزارز با وجود بازار نزولی ارزهای دیجیتال، آماده است تا حرکت بازگشت خود را گسترش دهد. به گزارش وبسایت کوین تلگراف، روند قیمتی رمزارز دوج کوین از ۱۱ مه یک الگوی تکنیکال را که به تغییر روند طولانی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

الگوی صعودی دوج کوین به هدف سود ۷۹ درصدی خود رسیده است. به نظر می‌رسد این رمزارز با وجود بازار نزولی ارزهای دیجیتال، آماده است تا حرکت بازگشت خود را گسترش دهد.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، روند قیمتی رمزارز دوج کوین از ۱۱ مه یک الگوی تکنیکال را که به تغییر روند طولانی در بازار نزولی اشاره دارد، تشکیل داده است. به گفته تحلیلگران، دوج کوین یک الگوی BARR (Bump and Run Reversal) را تشکیل داده است. این الگو همانطور که از نام آن پیداست، از سری الگوهای بازگشت روند است. قیمت اکنون در فاز Bump قرار دارد، در حالی که به یک بریک‌اوت بالاتر از مقاومت خط روند نزولی الگوی BARR چشم دوخته است.

در صورتی که دوج کوین سقف گفته‌شده را بشکند، سپس به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، قیمت خود را به مبدا الگوی BARR خواهد رساند. این باعث می‌شود که قیمت دوج کوین به سطح قیمتی ۰٫۰۹۴۱ دلار برسد که بیش از ۲۰ درصد نسبت به قیمت آن در ۲۷ ژوئن بالاتر است. مشخصاً، هدف صعودی میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای (EMA 50) است که با خط آبی در نمودار زیر مشخص شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.