حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
وزیر اقتصاد: مصوبه قانون‌گذاری رمز ارزها تا چند روز آینده در هیئت دولت تصویب می‌شود
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
شناسه : 1484
بازدید 402
13
وزیر اقتصاد: مصوبه قانون‌گذاری رمز ارزها تا چند روز آینده در هیئت دولت تصویب می‌شود

وزیر اقتصاد درخصوص حوزه رمزارز و کسب و کارهای آن توضیح داد برنامه‌ریزی‌هایی در حال انجام است و یک مصوبه شامل قاعده‌گذاری در حوزه رمزارز به زودی به تصویب هیئت دولت می‌رسد. به نقل از خبرگزاری دولت، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در برنامه «منحصر به فرد» رادیو جوان با تاکید بر اینکه باید به […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر اقتصاد درخصوص حوزه رمزارز و کسب و کارهای آن توضیح داد برنامه‌ریزی‌هایی در حال انجام است و یک مصوبه شامل قاعده‌گذاری در حوزه رمزارز به زودی به تصویب هیئت دولت می‌رسد.

به نقل از خبرگزاری دولت، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در برنامه «منحصر به فرد» رادیو جوان با تاکید بر اینکه باید به سمت جمهوری اقتصادی حرکت کنیم گفت:

تلاش این بوده که فضای جدید هم ایجاد کنیم. همین رمزارز فضای بدی نیست و اتفاقا موقعیت مناسبی است و به جای اینکه فقط بگوییم کسب و کار یعنی کارهایی که قدیمی‌ها انجام می‌دادند، باید ساز و کاری برای کسب و کارهای جدید فراهم کنیم. یک گام مهم را امسال پشت سر گذاشتیم و آن این بوده است که تا پیش از این برخی نهادهایی که کلا مخالف رمزارز بودند، توانستیم آن‌ها را قانع کنیم مبنی بر اینکه این‌ها را باید هدایت کرده و بر آن‌ها نظارت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.