حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
مشاغل در متاورس کاهش می‌یابند
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 1309
بازدید 478
11
مشاغل در متاورس کاهش می‌یابند

اخیرا شرکت متا که به دلیل رکود اقتصادی آمریکا، اولین افت فروش سه ماهه خود را تجربه کرد، اکنون با مشکل جدیدی مواجه شده است.به گزارش سایت bloomberg، به گفته سخنگوی این شرکت، مشاغلی که در متاورس حضور داشتند به دلیل کاهش استخدام در حال از بین رفتن هستند. به گفته محققین محل کار Revelio […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخیرا شرکت متا که به دلیل رکود اقتصادی آمریکا، اولین افت فروش سه ماهه خود را تجربه کرد، اکنون با مشکل جدیدی مواجه شده است.به گزارش سایت bloomberg، به گفته سخنگوی این شرکت، مشاغلی که در متاورس حضور داشتند به دلیل کاهش استخدام در حال از بین رفتن هستند.

به گفته محققین محل کار Revelio Labs، پس از تغییر نام تجاری فیسبوک در پاییز سال گذشته، آگهی‌های شغلی جدید در تمام صنایع با عنوان متاورس بین آوریل و ژوئن ۸۱ درصد کاهش یافت.

این خروج همزمان با رکود گسترده‌تر در بخش فناوری است که باعث اخراج و توقف استخدام‌ها شده و کارگران را متزلزل کرده است. طبق سایت کاریابی Indeed، آگهی‌های شغلی در مراکز فناوری مانند سانفرانسیسکو و آستین، تگزاس، در چهار هفته گذشته ۸.۴ درصد کاهش یافته‌اند.جین یان، اقتصاددان Revelio Labs گفت، مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، سایر فناوری‌های نوپا و همه جانبه، شرکت‌های مختلف را تشویق کرد تا متخصصان در این زمینه را پیدا کرده و از جانبه آن‌ها برای کوتاه مدت تبلیغات انجام دهند. این امر منجر به افزایش شغل در متاورس می‌شود. در حال حاضر کارفرمایان متاورس نیاز‌های استخدامی و بودجه نیروی کار خود را در  رکود اقتصادی تنظیم می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.