حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
مدیران بایننس: فعالیت ایرانیان مقیم سایر کشورها بلامانع است؛ آیا این موضوع واقعیت دارد؟
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
شناسه : 1303
بازدید 505
16
مدیران بایننس: فعالیت ایرانیان مقیم سایر کشورها بلامانع است؛ آیا این موضوع واقعیت دارد؟

مدیران صرافی بایننس در مصاحبه‌ای با کوین دسک درخصوص راهکارهای این صرافی در مبارزه با جرائم مالی، تامین مالی تروریسم، پولشویی و اخبار ضد و نقیض در خصوص بایننس در رسانه‌ها صحبت کردند. در این مصاحبه، مدیران بایننس به موضوع استفاده از وی‌پی‌ان و همچنین استفاده کاربران ایرانی از پلتفرم Binance نیز توضیحاتی ارائه کردند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیران صرافی بایننس در مصاحبه‌ای با کوین دسک درخصوص راهکارهای این صرافی در مبارزه با جرائم مالی، تامین مالی تروریسم، پولشویی و اخبار ضد و نقیض در خصوص بایننس در رسانه‌ها صحبت کردند. در این مصاحبه، مدیران بایننس به موضوع استفاده از وی‌پی‌ان و همچنین استفاده کاربران ایرانی از پلتفرم Binance نیز توضیحاتی ارائه کردند.

به نقل از کوین دسک، رویترز به تازگی گزارشاتی از فعالیت‌های بایننس ارائه کرده است. چندی از مدیران این صرافی از جمله تیگران گمبراریان (Tigran Gambaryan) و متیو پرایس (Matthew Price) و چاگری پویارز (Chagri Poyraz) در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای رویترز در استفاده کاربران به وسیله VPN و دور زدن تحریم‌ها عنوان داشتند:

در مورد VPN باید بگویم که هیچ صرافی استفاده از VPN را بلاک نمی‌کند. استفاده از وی‌پی‌ان غیر قانونی نیست. حتی استفاده از آن می‌تواند (برای تحقیقات) مفید واقع شود. زیرا کاربران مشخصی از الگوهای ویژه‌ای در استفاده از VPN بهره می‌برند و این موضوع به همراه چند مساله دیگر، مشخص می‌کند که این افراد چه کسانی هستند. VPN هیچ موقع نتوانسته است برای شناسایی افراد جلوی من را بگیرد.

یکی دیگر از مدیران صرافی بایننس خاطر نشان کرد این صرافی همچنان به ایرانیان ساکن در سایر کشورها خدمات ارائه می‌دهد زیرا این موضوع مشمول تحریم‌های آمریکا نمی‌شود. پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر استفاده ایرانیان از صرافی‌هایی نظیر بایننس و کراکن منتشر شده بود.

وی افزود:

با توجه به قوانین تحریم، ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، تحت قوانین OFAC قرار ندارند. OFAC دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده است. تحریمات آمریکا شامل ایران و کوبا می‌شود و در صورت پیروی از قوانین آمریکا قابل اجرا است. و همچنین آنها به ایرانیان مقیم سایر کشورها کاری نخواهند داشت.

با این حال از سال گذشته که احراز هویت در صرافی بایننس اجباری شد، حتی برخی از کاربران ایرانی که مقیم سایر کشورها بوده‌اند، نه اجازه استفاده از این پلتفرم را داشته‌اند و نه می‌توانستند حساب جدیدی در آن افتتاح کنند.

توجه داشته باشید که صحبت‌های مطرح شده ممکن است با واقعیت متناقض باشد. از این رو استفاده از صرافی بایننس برای ایرانیان توصیه نمی‌شود. بایننس سال گذشته در قوانین احراز هویت جدید خود اعلام کرد هر شخصی که خون ایرانی (By Blood) داشته باشد، اجازه استفاده از خدمات این صرافی را نخواهد داشت.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید طی صحبتی که سال گذشته ابوالفضل کردی با پشتیبانی بایننس داشته است به این موضوع اشاره شده است که اگر خون ایرانی داشته باشید و در هر کشور دیگری باشید نیز حق فعالیت نخواهید داشت.

اگرچه این واکنش مدیران بایننس در خصوص خبر اخیر رویترز بوده است اما همچنان صرافی بایننس سختگیری‌های خود در خصوص کاربران ایرانی و کشورهای تحت تحریم را دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.