حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
مجموع سرقت های انجام شده از ارز دیجیتال به یک میلیارد دلار رسید
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
شناسه : 801
بازدید 407
13
مجموع سرقت های انجام شده از ارز دیجیتال به یک میلیارد دلار رسید

بر اساس داده‌های Chainalysis، با سرقت ۱۰۰ میلیون دلاری روز پنجشنبه، مجموع پول سرقت شده از طریق پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال از ابتدای سال به یک میلیارد دلار رسید. پس از اینکه هکرها روز پنجشنبه موفق شدند به پلتفرم هارمونی نفوذ کنند، بازارهای ارز دیجیتال شاهد سرقت جدیدی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بودند. این سومین […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس داده‌های Chainalysis، با سرقت ۱۰۰ میلیون دلاری روز پنجشنبه، مجموع پول سرقت شده از طریق پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال از ابتدای سال به یک میلیارد دلار رسید.

پس از اینکه هکرها روز پنجشنبه موفق شدند به پلتفرم هارمونی نفوذ کنند، بازارهای ارز دیجیتال شاهد سرقت جدیدی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار بودند.

این سومین سرقت عظیم در سال جاری پس از سرقت ۳۰۰ میلیون دلاری از Wormhole است و قبل از آن دکل ۶۲۰ میلیون دلاری رونین به سرقت رفته بود.

بر اساس داده‌های Chainalysis، مجموع پول سرقت شده از طریق پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال از ابتدای سال به یک میلیارد دلار رسیده است که به نظر می‌رسد این آخرین سرقت از ارز دیجیتال نباشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.