حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
متاورس اختصاصی ایالت کاتالونیای اسپانیا | بارسلون با شکل‌گیری «کاتاورس» یک قطب دیجیتال خواهد بود
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۱۳
شناسه : 862
بازدید 585
14
متاورس اختصاصی ایالت کاتالونیای اسپانیا | بارسلون با شکل‌گیری «کاتاورس» یک قطب دیجیتال خواهد بود

کوین‌گراف، دولت کاتالونیا امیدوار است با ارائه برنامه‌های مهارتی مختلف به دانشجویان دانشگاه و اردوهای آموزشی برای پرورش استعدادها، بارسلون را به یک مرکز دیجیتال تبدیل کند. بارسلون پایتخت کاتالونیا یکی از هفت منطقه خودمختار اسپانیا است. دانیل ماکرو، وزیر نوآوری کاتالونیا، در مصاحبه‌ای اختصاصی با کوین تلگراف در مورد برخی تلاش‌های کلیدی دولت برای […]

ارسال توسط :
پ
پ

کوین‌گراف، دولت کاتالونیا امیدوار است با ارائه برنامه‌های مهارتی مختلف به دانشجویان دانشگاه و اردوهای آموزشی برای پرورش استعدادها، بارسلون را به یک مرکز دیجیتال تبدیل کند. بارسلون پایتخت کاتالونیا یکی از هفت منطقه خودمختار اسپانیا است.

دانیل ماکرو، وزیر نوآوری کاتالونیا، در مصاحبه‌ای اختصاصی با کوین تلگراف در مورد برخی تلاش‌های کلیدی دولت برای تبدیل این منطقه به یک مرکز دیجیتالی صحبت کرده است.

ماکرو در این مورد گفت همه‌گیری کووید-۱۹ در دو سال گذشته به تبلیغ ایده اقتصاد دیجیتال کمک کرده است. او در ادامه به مثالی از اروپا اشاره کرد که به سمت دیجیتالی‌کردن قرارداد انرژی و چندین معامله دیجیتال دیگر حرکت کرده است.

حال با ظهور فناوری بلاک‌چین و متاورس، وزیر در حال تلاش برای ایجاد یک اقتصاد کاملا دیجیتالی با الهام از دنیای فیزیکی است.

ماکرو خبر داد دولت در حال تلاش برای ساخت یک متاورس کاتالونیایی با نام اختصاصی کاتاورس (Cataverse) است. به گفته او متاورس کاتالونیایی با زبان کاتالان و فرهنگ کاتالان پیوند خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

قدم بزرگ برای ساخت متاورس آینده | اپل، غایب بزرگ

وزیر نوآوری کاتالونیا در ادامه به طرح‌های دولت برای تبدیل بارسلون به قطب دیجیتال اشاره کرد. او گفت دولت سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاهی متعددی را برای پرورش استعداد در بین جوانان تصویب کرده است.

هنگامی که از وزیر در مورد پروژه‌های بلاک‌چین که گردشگران می‌توانند در بارسلون با آنها تعامل داشته باشند سؤال شد، او به‌عنوان نمونه به پروژه‌هایی در حوزه مراقبت‌های بهداشتی شخصی و حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.