حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
سرمایه‌گذاری ۱۷۷ میلیون دلاری کره‌جنوبی در متاورس | دورخیر برای فتح قاره دیجیتالی ناشناخته
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
شناسه : 749
بازدید 583
17
سرمایه‌گذاری ۱۷۷ میلیون دلاری کره‌جنوبی در متاورس | دورخیر برای فتح قاره دیجیتالی ناشناخته

به‌نقل از نیوز بیت‌کوین، کره‌جنوبی یکی از اولین کشورهایی است که در این زمینه سرمایه‌گذاری ملی انجام خواهد داد. این موضوع تا پیش از این مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار داشته است. لیم هیسوک، وزیر علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی با اعلام این خبر متاورس را یک قاره دیجیتالی ناشناخته با پتانسیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

به‌نقل از نیوز بیت‌کوین، کره‌جنوبی یکی از اولین کشورهایی است که در این زمینه سرمایه‌گذاری ملی انجام خواهد داد. این موضوع تا پیش از این مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار داشته است.

لیم هیسوک، وزیر علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی با اعلام این خبر متاورس را یک قاره دیجیتالی ناشناخته با پتانسیل نامحدود توصیف کرده است.

این سرمایه‌گذاری بخشی از تمرکز دولت کره‌جنوبی بر فناوری جدید است تا شهروندان را به سمت انتقال به یک جامعه کاملا دیجیتال سوق دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.