حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
رابین‌هود، متهم به پولشویی رمزارزی شد؟!
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
شناسه : 1317
بازدید 568
13
رابین‌هود، متهم به پولشویی رمزارزی شد؟!

وزارت خدمات مالی نیویورک (NYDFS) جریمه‌ای ۳۰ میلیون دلاری را برای بازوی ارزهای دیجیتال رابین‌هود (Robinhood)، به دلیل نقض قوانین رازداری بانکی، ضدپولشویی، امنیت سایبری و حمایت از مصرف‌کننده، تعیین کرده است. واحد رمزارزی رابین‌هود همچنین ملزم به استخدام یک مشاور مستقل برای ارزیابی مطابقت فعالیت‌های شرکت خود با قوانین، شده است. طبق گزارش‌ها، همه […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت خدمات مالی نیویورک (NYDFS) جریمه‌ای ۳۰ میلیون دلاری را برای بازوی ارزهای دیجیتال رابین‌هود (Robinhood)، به دلیل نقض قوانین رازداری بانکی، ضدپولشویی، امنیت سایبری و حمایت از مصرف‌کننده، تعیین کرده است. واحد رمزارزی رابین‌هود همچنین ملزم به استخدام یک مشاور مستقل برای ارزیابی مطابقت فعالیت‌های شرکت خود با قوانین، شده است.
طبق گزارش‌ها، همه شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای مجازی که در ایالت نیویورک مجوز دارند، مانند شرکت‌های خدمات مالی سنتی مشمول مقررات ضدپولشویی، حمایت از مصرف‌کننده و امنیت سایبری، هستند.
به گفته سرپرست NYDFS، رابین‌هود با رشد تجارت خود، نتوانسته منابع و توجه مناسب را برای توسعه و حفظ فرهنگ انطباق سرمایه‌گذاری کند، شکستی که منجر به نقض قابل‌توجه مقررات ضدپولشویی و امنیت سایبری این وزارتخانه شده است. گفته می‌شود که رابین‌هود در انطباق فعالیت‌های خود با الزامات حمایت از مصرف‌کننده نیز شکست خورده؛ چون شماره تلفن اختصاصی در وب‌سایت خود برای شکایات مصرف‌کننده نداشته و الزامات گزارش‌دهی را هم نقض کرده است.
این شرکت در دو سال گذشته، ۱۰۰ میلیون دلار جریمه به نهادهای تنظیم‌کننده پرداخت کرده است. برای مثال، در ژوئن سال ۲۰۲۱، سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی ایالات متحده نیز، رابین‌هود را به اتهام ایجاد «آسیب گسترده و قابل‌توجه» برای هزاران کاربر و «شکست‌های نظارتی سیستمی» از سپتامبر ۲۰۱۶، حدود ۷۰ میلیون دلار جریمه کرده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.