حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
تیک تاک ساعت برای ورود تیک تاک به متاورس
۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
شناسه : 783
بازدید 491
13
تیک تاک ساعت برای ورود تیک تاک به متاورس

شرکت مادر برنامک اجتماعی تیک‌تاک قصد دارد تا سرمایه‌گذاری انبوهی برای ورود به متاورس انجام دهد و بر همین اساس چهل متخصص این حوزه را استخدام کرده است طبق گزارشی جدید یک منبع آگاه فاش کرده این شرکت تصمیم دارد برای توسعه محتوای مرتبط با واقعیت مجازی سرمایه گذاری انبوهی انجام دهد.به نظر می رسد […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت مادر برنامک اجتماعی تیک‌تاک قصد دارد تا سرمایه‌گذاری انبوهی برای ورود به متاورس انجام دهد و بر همین اساس چهل متخصص این حوزه را استخدام کرده است طبق گزارشی جدید یک منبع آگاه فاش کرده این شرکت تصمیم دارد برای توسعه محتوای مرتبط با واقعیت مجازی سرمایه گذاری انبوهی انجام دهد.به نظر می رسد بخش اعظم سرمایه گذاری بایت دنس صرف استخدام نیروهای جدید خواهد شد. طبق گزارش موجود تاکنون ۲۰ فرصت شغلی برای «پیکو» (Pico) اعلام شده اند. پیکو یک تولید کننده هدست واقعیت مجازی چینی است که سال گذشته در بایت دنس ادغام شد.
فرصت های شغلی ذکر شده برای پیکو از مدیریت بخش استراتژی بازی واقعیت مجازی گرفته تا مدیر عملیات بازی رایانه ای را شامل می شود.فرصت های شغلی دیگر ذکر شده نشان دهنده افزایش تمرکز بر سخت افزار واقعیت مجازی از جمله مهندسان بصرسی و مهندس طراحی سیستم های الکترونیکی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.