حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
بنیان‌گذار صرافی هوبی: ۶۰٪ از سهام این شرکت برای فروش عرضه می‌شود
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
شناسه : 1425
بازدید 447
13
بنیان‌گذار صرافی هوبی: ۶۰٪ از سهام این شرکت برای فروش عرضه می‌شود

صرافی هوبی یکی از بزرگترین صرافی‌های حوزه کریپتو، قصد دارد ۶۰٪ سهام خود را بفروشد. جاستین سان، موسس ترون و سم بنکمن فراید، بنیان‌گذار صرافی FTX، دو نفر از مشهورترین افراد حوزه رمز ارز هستند که برای خرید سهام صرافی هوبی در حال مذاکره با این صرافی هستند. به نقل از theblock، لئون لی (Leon […]

ارسال توسط :
پ
پ

صرافی هوبی یکی از بزرگترین صرافی‌های حوزه کریپتو، قصد دارد ۶۰٪ سهام خود را بفروشد. جاستین سان، موسس ترون و سم بنکمن فراید، بنیان‌گذار صرافی FTX، دو نفر از مشهورترین افراد حوزه رمز ارز هستند که برای خرید سهام صرافی هوبی در حال مذاکره با این صرافی هستند.

به نقل از theblock، لئون لی (Leon Li)، بنیانگذار صرافی کریپتو Huobi، در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران برای فروش سهام اصلی (controlling stake) این شرکت است. زمانی که یک سهام‌دار مالک بیش از ۵۰٪ از سهام شرکت با حق رای باشد، سهام‌دار اصلی خواهد بود؛ به این معنی که به طور مستقیم در تصمیم‌گیری‌های مهم و اداره شرکت مداخله خواهد داشت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.