حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
بررسی آینده قیمت ETH پس از مرج؛ آیا اتریوم جایگاه بیت کوین را تصاحب می‌کند؟
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
شناسه : 1444
بازدید 539
10

آپدیت مرج اتریوم بنابر گفته تیم توسعه دهنده آن قرار است در اواسط ماه سپتامبر (شهریور) اتفاق بیفتد. به گفته کارشناسان نزدیک شدن به این رویداد از عوامل اصلی رشد ۲ برابری قیمت اتریوم در ۳۲ روز گذشته بوده است و باعث شده است اتر عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد. بسیاری از […]

ارسال توسط :
پ
پ

آپدیت مرج اتریوم بنابر گفته تیم توسعه دهنده آن قرار است در اواسط ماه سپتامبر (شهریور) اتفاق بیفتد. به گفته کارشناسان نزدیک شدن به این رویداد از عوامل اصلی رشد ۲ برابری قیمت اتریوم در ۳۲ روز گذشته بوده است و باعث شده است اتر عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد. بسیاری از معامله‌گران اتریوم را سردمدار موج صعودی ایجاد شده اخیر می‌دانند. اما سوال اساسی اینجاست که این رشد تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا ETH خواهد توانست به جایگاه بیت کوین به عنوان برترین رمزارز بازار نزدیک‌تر شود؟

به نقل از کریپتو اسلیت، شبکه اتریوم آخرین آزمایش آپدیت مرج (Merge) خود را روی شبکه آزمایشی گوئرلی (Goerli) در روز پنجشنبه با موفقیت به انجام رساند. اکنون آخرین مرحله آماده‌سازی این رویداد نیز انجام شده است و همگان انتظار اجرای مرج روی شبکه اتریوم دارند. مطابق آخرین گفته‌های تیم توسعه دهنده اتریوم قرار است این آپدیت تا اواسط ماه سپتامبر (شهریور) نهایی شده باشد.

اثر مرج بر قیمت اتریوم؛ چرا Merge بزرگ‌ترین رویداد تاریخ ارزهای دیجیتال است؟

تغییر مکانیسم اجماع اتریوم از گواه اثبات کار (POW) به گواه اثبات سهام (POS) آنقدر اتفاق مهمی محسوب می‌شود که توانسته است قیمت ETH را در ۳۲ روز حدود ۲ برابر کند. قیمت اتر در تاریخ ۱۳ جولای به ۱۰۰۶ دلار رسیده بود و اکنون در بالای سطح ۲۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.