حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 261 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 0×
افتتاح فروشگاه فیزیکی web3 در نیویورک!
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
شناسه : 1273
بازدید 588
15
افتتاح فروشگاه فیزیکی web3 در نیویورک!

روز پنجشنبه ۲۸ جولای، Solana Spaces که با کمک بنیاد سولانا تأسیس شده است، گشایش اولین فضای فیزیکی دائمی فروشگاهی، آموزشی و اجتماعی اختصاص داده شده به Web3 را، در شهر نیویورک اعلام کرد. سولانا اسپیس طی یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که قصد دارد مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها را راه‌اندازی کند که یک تجربه‌ آموزشی […]

ارسال توسط :
پ
پ

روز پنجشنبه ۲۸ جولای، Solana Spaces که با کمک بنیاد سولانا تأسیس شده است، گشایش اولین فضای فیزیکی دائمی فروشگاهی، آموزشی و اجتماعی اختصاص داده شده به Web3 را، در شهر نیویورک اعلام کرد.
سولانا اسپیس طی یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که قصد دارد مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها را راه‌اندازی کند که یک تجربه‌ آموزشی همه‌جانبه را برای افراد علاقه‌مند به بلاکچین و وب۳ سولانا فراهم می‌کند.
وب‌سایت Solana Spaces می‌گوید که فروشگاه‌های آن‌ها مکانی است که می‌توانید درباره سولانا بیشتر بیاموزید، کیف پول فانتوم خود را راه‌اندازی کنید، درباره DeFi، NFT، بازی‌ها و انواع پروژه‌های سولانا کسب اطلاعات کرده و برای کسب جوایز فوری بازی کنید و جدیدترین تجهیزات Solana را خریداری کنید.
در ادامه آمده است که همه کالاهای فروشگاهی برای خرید از طریق کارت‌های اعتباری در دسترس هستند، اما مشتریانی که تصمیم به استفاده از Solana Pay دارند، تخفیف‌های ویژه و اقلام مخصوصی مانند کیف‌های مارکدار دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل سولانا اسپیس، Vibhu Norby می‌گوید:

سولانا امروزه فعال‌ترین و سریع‌ترین اکوسیستم توسعه‌دهندگان در web3 را دارد و تعداد بی‌شمار کاربران فعال روزانه این پلتفرم نیز تایید کننده این ادعا است. ما با برخی از توسعه دهنده‌گان برتر سولانا همکاری کرده‌ایم تا فضایی را برای معرفی فناوری کریپتو در دسترس مردم قرار دهیم که پیش‌بینی می‌کنیم عده زیادی آن را دوست داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.