اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس علمی تخصصی متاراد

خانهاخباراعلام تاریخ برگزاری کنفرانس علمی تخصصی متاراد

حضور محترم کلیه سازمانها، دستگاهها، نهادها، موسسات و شرکتهای مشارکت کننده، متخصصان، مدیران و علاقمندان به حضور در اولین کنفرانس علمی تخصصی و بین المللی متاراد

 

احتراماً به استحضار می رساند نظر به برنامه ریزی صورت گرفته جهت میزبانی از مقامات عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی ایران، وزرا، مدیران، اساتید و صاحبنظران و همچنین سازمانها و دستگاههای حاکمیتی، دولتی و کسب و کارهای بخش خصوصی و علاقمندان به حضور و مشارکت در اولین کنفرانس علمی تخصصی و بین المللی متاراد، تاریخ برگزاری این رویداد بین المللی از 31 خرداد به تاریخ جدید که متعاقباً از سوی دبیرخانه دائمی متاراد اعلام میگردد تغییر یافت.

لذا به منظور نیل به اهداف پیش بینی شده علمی تخصصی برگزاری متاراد، مقرر گردیده است که سلسله جلسات و پیش همایشهای متاراد با حضور دستگاهها و سازمانهای مرتبط با موضوع متاراد بصورت منظم برگزار گردد تا با نهایی شدن تاریخ برگزاری کنفرانس مذکور، دستاوردهای برگزاری این نشست های تخصصی نیز در کنفرانس ارائه گردد.

اولین نشست تخصصی پیش کنفرانس یاد شده در تاریخ 31 خرداد ماه با مشارکت شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع ” متاورس و آینده فرهنگی ایران” و پنل تخصصی دوم با عنوان ” اقتصاد دیجیتال و منابع انسانی” برگزار و به صورت حضوری و آن لاین امکان حضور برای علاقمندان فراهم می باشد.

ضمناً به استحضار می رساند جلسات هماهنگی میان نمایندگان محترم دستگاهها، سازمانها و نهادهای حاکمیتی، اجرایی، قضایی، انتظامی و نظارتی و دبیرخانه دائمی متاراد براساس برنامه ریزی بعمل آمده قبلی برگزار می گردد.

 

از حسن تعامل آن مقام محترم و سازمان معظم و مشارکت در غنا بخشیدن به مباحث علمی و تخصصی متاراد پیشاپیش کمال قدردانی بعمل می آید.

 

 

با احترام

دکتر سعید سمیعی

دبیر کنفرانس علمی تخصصی و بین المللی متاراد

 

 

 

 

آدرس

دبیرخانه دائمی : خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، پلاک 2475، واحد 8
ایمیل: info[at]metarad.org
تلفن تماس:  02188883653

نماد الکترونیکی

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.